Örökös gond: verseny, munka, adózás... Számos, régi-új, pozitív és negatív kihívással kell szembenéznie a biztosítási szektorban tevékenykedő vállalatoknak, s nincs ez másként Európában sem. A PricewaterhouseCoopers elemzése ezen nehézségeket, s a rájuk adott lehetséges válaszokat veszi górcső alá elemzésében, de azt is megmutatja, milyen lehetőségeket aknázhatnak ki a biztosító szektorban tevékenykedő társaságok, mai cikkünkben ezeket kívánjuk áttekinteni.
Az örök téma: versenyhelyzet
A biztosítási szektorra mindig is jellemző volt a fokozott verseny, ez érvényes napjainkban is, a már meglévő szereplőkre veszélyt jelenthetnek az új belépők, az új értékesítési csatornák megjelenése, ezek közül az egyik legnagyobb szerepet az internet játssza.
Ahhoz hogy a kiélezett versenyben talpon maradhassanak az egyes társaságok, a költségek racionalizálására, azok csökkentésére van szükség, s ezen a téren újfent az internetbe ütközhetünk, ugyanis ezen direkt értékesítési csatorna kiépítésével jelentős szerzési és adminisztrációs költségeket lehet megtakarítani.
Ki jár jól ezzel? Újabb törvény került benyújtásra az Önkéntes Kölcsönös Biztosító Pénztárak ügyében
A társadalmi egyeztetés keretében beérkezett módosításokkal került benyújtásra az Önkéntes Kölcsönös Biztosító Pénztárakról szóló törvény.
A Wörtering matricák megkönnyítik a nyelvtanulást a tanulási nehézségekkel küzdő gyerekeknek.
A "Pisztrángok, szevasztok!" című könyv az online zaklatás és egyéb digitális veszélyek témáját járja körül, különös tekintettel a 7-12 éves korosztályra.
Balogh Petya: Ennyi lelkes, inspirált fiatalt egy helyen még nem is láttam életemben.
Nyílt homoktövis élményszüretet hirdet augusztus-szeptemberre egy Tápió-vidéki, többszörösen díjazott gazda.
-
Még könnyebb lesz a lakástakarékok felhasználása: te mit vennél belőle?
A lakástakarék megtakarítás lényegében bármilyen lakáscélra felhasználható.
-
Te mire költenéd a lakástakarékpénztári megtakarításodat?
A lakástakarék típusú öngondoskodás a piaci változások közepette is képes biztonságot adni.
-
20 éves Magyarország egyik legkedveltebb üzletlánca, a Lidl (x)
Közel 3,5 millió magyar elsőszámú választása, ha élelmiszerről van szó.