2008 júniusában indul a francia Groupama biztosító internetes értékesítési oldala, az Amaguiz.com. A társaság így kívánja felvenni a versenyt, beindítani a direkt értékesítési csatornát. A cél, hogy 4 év alatt 100 ezer ügyfelet szerezzenek, az Amaguiz felépítésére 100-150 millió eurót (26 - 39 milliárd forintot) fordítanak.
A Groupama 2007-2009-es stratégiájában kiemelt szerepet kapott a direkt értékesítési csatorna, ennek égisze alatt indítják el a honlapot. Mivel ugyanazon zászló alatt meglehetősen nehéz több értékesítési formát fenntartani, ezért az Amaguiz teljesen új márkaként, a Groupamától függetlenül jelenik meg.
Franciaországban egyelőre alacsony az internetes csatorna részesedése mindössze 3,5 százalék, azonban a Groupama szerint nem kell már sok ahhoz, hogy az ügyletek 15-20 százalékát már a neten keresztül kössék meg. Az internetes elérhetőség mellett 24 órán keresztül elérhető telefonos szolgálatot is fenntartanak. A honlapon először gépjármű-biztosításokat árulnak majd.
A Groupama ezzel belépett azon biztosítók táborába, akik a direkt értékesítési csatorna felé nyitnak. A társaság a klasszikus, nem-élet üzletágban kezdi meg tevékenységét, a cél az ügyfélszerzés, s néhány éven belül nyithatnak az életbiztosítási termékek felé is.
Ki jár jól ezzel? Újabb törvény került benyújtásra az Önkéntes Kölcsönös Biztosító Pénztárak ügyében
A társadalmi egyeztetés keretében beérkezett módosításokkal került benyújtásra az Önkéntes Kölcsönös Biztosító Pénztárakról szóló törvény.
A Wörtering matricák megkönnyítik a nyelvtanulást a tanulási nehézségekkel küzdő gyerekeknek.
A "Pisztrángok, szevasztok!" című könyv az online zaklatás és egyéb digitális veszélyek témáját járja körül, különös tekintettel a 7-12 éves korosztályra.
Balogh Petya: Ennyi lelkes, inspirált fiatalt egy helyen még nem is láttam életemben.
Nyílt homoktövis élményszüretet hirdet augusztus-szeptemberre egy Tápió-vidéki, többszörösen díjazott gazda.
-
Még könnyebb lesz a lakástakarékok felhasználása: te mit vennél belőle?
A lakástakarék megtakarítás lényegében bármilyen lakáscélra felhasználható.
-
Te mire költenéd a lakástakarékpénztári megtakarításodat?
A lakástakarék típusú öngondoskodás a piaci változások közepette is képes biztonságot adni.
-
20 éves Magyarország egyik legkedveltebb üzletlánca, a Lidl (x)
Közel 3,5 millió magyar elsőszámú választása, ha élelmiszerről van szó.