23 °C Budapest

A Groupama felveszi a kesztyűt

Pénzcentrum
2008. április 9. 16:00

2008 júniusában indul a francia Groupama biztosító internetes értékesítési oldala, az Amaguiz.com. A társaság így kívánja felvenni a versenyt, beindítani a direkt értékesítési csatornát. A cél, hogy 4 év alatt 100 ezer ügyfelet szerezzenek, az Amaguiz felépítésére 100-150 millió eurót (26 - 39 milliárd forintot) fordítanak.

A Groupama 2007-2009-es stratégiájában kiemelt szerepet kapott a direkt értékesítési csatorna, ennek égisze alatt indítják el a honlapot. Mivel ugyanazon zászló alatt meglehetősen nehéz több értékesítési formát fenntartani, ezért az Amaguiz teljesen új márkaként, a Groupamától függetlenül jelenik meg.

Franciaországban egyelőre alacsony az internetes csatorna részesedése mindössze 3,5 százalék, azonban a Groupama szerint nem kell már sok ahhoz, hogy az ügyletek 15-20 százalékát már a neten keresztül kössék meg. Az internetes elérhetőség mellett 24 órán keresztül elérhető telefonos szolgálatot is fenntartanak. A honlapon először gépjármű-biztosításokat árulnak majd.

A Groupama ezzel belépett azon biztosítók táborába, akik a direkt értékesítési csatorna felé nyitnak. A társaság a klasszikus, nem-élet üzletágban kezdi meg tevékenységét, a cél az ügyfélszerzés, s néhány éven belül nyithatnak az életbiztosítási termékek felé is.

PC BLOGGER & PODCASTER
MEDIA1  |  2025. május 4. 13:31
Lehetsz séf címmel új gasztroműsor jelentkezik az RTL-en. A házigazda Kiss Norbert Ádám egykori híra...
Holdblog  |  2025. május 4. 09:17
Ugyan a top helyekre már bőven odaférnek ázsiai városok, de azért a legfontosabb pénzügyi központok...
Bankmonitor  |  2025. május 3. 10:17
A Bankmonitor legújabb videójában Vörös Benjámin fejti véleményét amagyar adórendszerről. Egy kis tö...
ChikansPlanet  |  2025. május 2. 09:39
A hódokat gyakran emlegetik a természet mérnökeiként - nem véletlenül. A Magyarországon is őshonosna...
Temérdek magyar él óriási tévhitben: azt hiszik, olcsón vásárolnak, pedig így sokkal jobban megérné

"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.

Megelégelték a fővárost, a Mátrába költöztek: lesajnált csodakertet próbál megmenteni a fiatal pár

Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?

Három kiló ruháért másik három kilót kapsz - így forgasd fel a ruhatáradat! (x)

Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.

NAPTÁR
Tovább
2025. május 4. vasárnap
Mónika, Flórián
18. hét
Május 4.
Anyák napja
Május 4.
A tűzoltók napja
Május 4.
Star Wars Nap
Ajánlatunk
EZT OLVASTAD MÁR?
Agrárszektor  |  2024. december 9. 10:33