Az időjárás idén sem könnyítette meg a hazai haltermelő gazdaságok dolgát, az aszály okozta nehézségek ellenére azonban idén is bőven jut majd kiváló minőségű magyar...
A tavalyi évit követően ismét útnak indítja a Tudatos Vásárlás kampányát a Provident Pénzügyi Zrt. A vállalat fontosnak tartja, hogy vásárlási szokások folyamatos változása mellett a pénzügyi tudatosság is kulcsfontosságú tényező legyen a mindennapi életünkben. A pénzügyi vállalat kutatása szerint a vásárlók többsége továbbra is az akciókra és kedvezményekre összpontosít, ha vásárlásról van szó.
A Provident Pénzügyi Zrt. kutatása szerint a vásárlók különösen a hó eleji akciókra fókuszálnak. Az áruházláncok pszichológiai aspektusok alapján a promóciókat és kedvezményeket a hónap elejére időzítik, amikor a vásárlók pénztárcája még teli, és nincs bűntudatuk a havi költségvetés túllépése miatt.
A nagy áruházláncok január elején elindították készletkisöprő akcióikat. A Providentnél hiszünk abban, hogy a pénzügyi tudatosság egyik fontos eleme a tudatos vásárlás. Azért indítottuk el ismételten a kampányt, hogy segítsünk a vásárlóknak felelős és jól átgondolt döntéseket hozni, különösen az év eleji nagy leárazások idején, amikor könnyebb elcsábulni, és az impulzusvásárlás hibájába esni
– mondta el Horváth Attila, a Provident Pénzügyi Zrt. gazdasági igazgatója.
A felmérés azt is kimutatta, hogy bár a vásárlók többsége az akciókat kihasználva hajlamos átgondolatlanul vásárolni, ugyanakkor egyre nő azoknak az aránya, akik tudatosabb vásárlási döntésekre törekszenek. Ezt figyelembe véve a Provident Pénzügyi Zrt. a tavalyi sikereken felbuzdulva, amikor több mint 33 ezren látogattak a tesztoldalra és közel 4500 fő töltötte ki a Tudatos vásárlás tesztet, ismételten elindította a "Tudatos Vásárlás" kampányát, melynek célja, hogy segítsen a vásárlóknak a felelős és tudatos döntéshozatalban.
Bárkinek járhat ingyen 8-11 millió forint, ha nyugdíjba megy: egyszerű igényelni!
A magyarok körében évről-évre nagyobb népszerűségnek örvendenek a nyugdíjmegtakarítási lehetőségek, ezen belül is különösen a nyugdíjbiztosítás. Mivel évtizedekre előre tekintve az állami nyugdíj értékére, de még biztosítottságra sincsen garancia, úgy tűnik ez időskori megélhetésük biztosításának egy tudatos módja. De mennyi pénzhez is juthatunk egy nyugdíjbiztosítással 65 éves korunkban és hogyan védhetjük ki egy ilyen megtakarítással pénzünk elértéktelenedését? Minderre választ kaphatsz ebben a cikkben, illetve a Pénzcentrum nyugdíj megtakarítás kalkulátorában is. (x)
A kampány részeként egy online platformon lehetőségük van az érdeklődőknek öt egyszerű kérdés megválaszolásával átgondolni, hogy hogyan hozhatnak tudatosabb vásárlási döntéseket. A platform emellett praktikus tippeket is nyújt arra, hogyan minimalizálhatjuk felesleges vásárlásainkat, legyen szó ruháról, műszaki cikkről vagy sportfelszerelésről.
A Wörtering matricák megkönnyítik a nyelvtanulást a tanulási nehézségekkel küzdő gyerekeknek.
A "Pisztrángok, szevasztok!" című könyv az online zaklatás és egyéb digitális veszélyek témáját járja körül, különös tekintettel a 7-12 éves korosztályra.
Balogh Petya: Ennyi lelkes, inspirált fiatalt egy helyen még nem is láttam életemben.
Nyílt homoktövis élményszüretet hirdet augusztus-szeptemberre egy Tápió-vidéki, többszörösen díjazott gazda.
-
Még könnyebb lesz a lakástakarékok felhasználása: te mit vennél belőle?
A lakástakarék megtakarítás lényegében bármilyen lakáscélra felhasználható.