Mikor lesz a szegedi Hídi vásár 2025 évében és hol van a Hídi vásár Szeged helyszíne? Mi mindent érdemes tudni a szegedi Hídivásár programok kapcsán,...

A Lidl Németországban megszüntette az ingyenes műanyag zacskók használatát a zöldség-gyümölcs osztályon. A változás a magyar vásárlókat is érintheti a jövőben - írta meg a vg.hu.
A német Lidl üzletekben szinte észrevétlenül vezették be az új intézkedést, amely szerint a zöldség-gyümölcs osztályon használt műanyag zacskókért már fizetniük kell a vásárlóknak. A változásról a legtöbb vevő csak a kasszánál, a számlán szereplő új tétel láttán értesül.
Az úgynevezett 'O&G szatyrok' ára darabonként mintegy 4 forintnak megfelelő összeg. A pultoknál alig látható módon tüntetik fel az új díjszabást, így a vásárlók többsége csak a fizetéskor szembesül a változással.
A Schwarz csoporthoz tartozó másik üzletlánc, a Kaufland már korábban bevezette a fizetős zacskókat, így várható volt, hogy a Lidl is követi ezt a gyakorlatot. Az Aldi szintén díjat számít fel a zöldség-gyümölcs osztályon használt zacskókért, míg az Edeka, Rewe, Netto és Penny egyelőre megtartotta az ingyenes szolgáltatást.
A környezetvédelmi szempontokat előtérbe helyező trend más kiskereskedelmi láncokat is érint: a Tesco például már bejelentette az ingyenes műanyag zacskók kivonását, helyettük többször használható, biológiailag lebomló zacskókat és újrazsákokat vezetett be.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Fenntarthatóság és sztármárkák: ezek a legfrissebb trendek a drogériákban
Utánajártunk, hogy mekkora a keresletnövekedés a celebmárkák iránt és hogyan zajlik a termékfejlesztés.
-
Még idén elérheti a százmilliárdos álomhatárt ez a magyar étrend-kiegészítő gyártó
Lévai Bálintot, a BioTechUSA vezérigazgatóját és társtulajdonosát kérdeztük.
-
Megtérülhet egy csúcskategóriás robotporszívó? A Dreame X50 Ultra Complete válasza meglepő! (x)
Elsőre két dologgal érdemes tisztában lennünk! Az első kérdés, hogy Ön olyan átlagos háztartások közé tartozik-e, amelyek évente több száz órát töltenek takarítással? A második kérdés, hogy mennyit ér Önnek a szabadidő?
-
Minőség és hagyomány a Gyulahúsnál a kiváló termékekért (x)
A Gyulahús Kft. Gyulai Pokol szalámija kiérdemelte a Kiváló Minőségű Élelmiszer (KMÉ) védjegyet, bizonyítva a tradicionális gyártás kiválóságát.
-
Állampapír? Globális piacok? TBSZ? - A szakértő válaszol (x)
A Lightyear befektetési platform március 5-én webináriumot szervezett az állampapírokról és a tartós befektetési számla (TBSZ) előnyeinek kihasználásáról.
Green Transition & ESG 2025
AI in Business 2025
Biztosítás 2025


