Fenntarthatóság és sztármárkák: ezek a legfrissebb trendek a drogériákban

Fenntarthatóság és sztármárkák: ezek a legfrissebb trendek a drogériákban

2025. március 25. 10:30

A drogériapiac az utóbbi években erőteljes bővülést mutat, különösen a szélesedő termékkínálat és a vásárlói igények változásának köszönhetően, például a szépségápolási és egészségmegőrző termékek iránti kereslet növekedése révén. Ráadásul az üzletekben ma már nemcsak a hagyományos márkák termékeivel, hanem egyre több híresség saját márkájával is találkozhatunk. Utánajártunk, hogy milyen előnyökkel jár egy drogéria számára, ha celebmárkákat árusít, van-e mérhető keresletnövekedés, hogyan zajlik a termékfejlesztés, és milyen szempontok alapján készülnek az új termékek.

A drogériák sikerének egyik kulcsa, hogy folyamatosan alkalmazkodnak a változó vásárlói igényekhez. Az új termékkategóriák, mint például a hírességek által indított celebmárkák, valamint a szolgáltatásbővítési trendek mind hozzájárulnak a növekedéshez. A szépségápolási termékek mellett egyre nagyobb kereslet mutatkozik a vitaminok, táplálékkiegészítők és egyéb egészségmegőrző termékek iránt, ami szintén új lehetőségeket kínál.

A fenntarthatóságra való fókuszálás szintén egyre nagyobb szerepet kap a drogériák stratégiájában. A környezettudatos vásárlók számára a fenntartható és környezetbarát termékek egyre fontosabbá válnak, ezért a drogériák is bővítik választékukat ilyen típusú árukkal. Egyre több olyan termék található a polcokon, amelyek csomagolása környezetbarát, ami tovább erősíti a vásárlói lojalitást és a piac növekedését.

Címlapkép: Pénzcentrum

Jelentem Mégsem
0 HOZZÁSZÓLÁS
Csak bejelentkezett felhasználó szólhat hozzá. Belépés itt!
Még nincsenek hozzászólások. Legyél te az első!
NEKED AJÁNLJUK
Temérdek magyar él óriási tévhitben: azt hiszik, olcsón vásárolnak, pedig így sokkal jobban megérné

"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.

Megelégelték a fővárost, a Mátrába költöztek: lesajnált csodakertet próbál megmenteni a fiatal pár

Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?

Három kiló ruháért másik három kilót kapsz - így forgasd fel a ruhatáradat! (x)

Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.

Erről ne maradj le!
NAPTÁR
Tovább
2025. március 27. csütörtök
Hajnalka
13. hét
Március 27.
Színházi világnap
Ajánlatunk
KONFERENCIA
Tovább
Green Transition & ESG 2025
A Green Transition & ESG egy gyakorlatorientált konferencia
AI in Business 2025
Az AI-boom még nemhogy nem csengett le, hanem még csak most jön a java
Biztosítás 2025
A magyar biztosítási piac újabb kihívásokkal és lehetőségekkel néz szembe 2025-ben
EZT OLVASTAD MÁR?
Agrárszektor  |  2024. december 9. 10:33