14 °C Budapest
Női kéz bankkártyát helyez be a bankautomatába (ATM), hogy hozzáférjen a bankszámla-szolgáltatásokhoz a városban. Készpénzfelvétel, számlák kifizetése, számlaegyenleg ellenőrzése, pénzátutalás, valutaváltás az ATM-ben.  Önkiszolgáló ko

Ha most nem lépnek a számlatulajok, lehet már késő lesz: figyelmeztetnek a bankok

2025. március 26. 14:06

A személyes banki ügyintézés mellett dinamikusan bővül a digitális csatornák (Internet- és MobilBank) használata. Utóbbiak közül pedig a MobilBank felé van erősebb elmozdulás - hangzott el az OTP Bank keddi sajtótájékoztatóján Budapesten.

A digitalizáció térnyerése az élet számos területén megfigyelhető, így a bankrendszer sem maradhat ki ebből a folyamatból. Az ügyfelek természetes igénye, hogy a bankügyeiket is minél könnyebben, gyorsabban el tudják intézni az okostelefonjuk segítségével. Az OTP Bank saját kutatása szerint az ügyfeleik 73%-a használja a mobilbanki szolgáltatást.

A hitelintézet szakértői szerint a digitális megoldásokra való nyitottságot mutatja, hogy a termékértékesítések több mint harmada már elektronikus úton történik, vagy az is, hogy a készpénzbefizetések 90%-a az ATM-hálózaton keresztül valósul meg.

„Fontos, hogy az ügyfeleknek ne azért kelljen bemenni a bankfiókba, mert muszáj, hanem mert olyan kérdésük van, ami személyes tanácsadást igényel. Az ügyféligényeket tartjuk szem előtt: a nagyon erős fiókhálózati jelenlét mellett a minél jobban, könnyebben elérhető, használható digitális jelenlét a cél” – mondta Horváth Tímea, az OTP Bank lakossági kiszolgálásáért felelős ügyvezető igazgatója.

Az ATM-ek és a digitális megoldások elterjedésével az is együtt jár, hogy átalakulnak a bankfiókok és funkcióik.  „Az állami támogatások, bonyolultabb befektetési tanácsadások, komolyabb döntések – mint hitelfelvétel, megtakarítás – kapcsán azt javasoljuk, hogy az ügyfelek keressék fel a fiókokat, foglaljanak időpontot a sorban állás elkerülése érdekében, és széles körű, naprakész segítséget kaphatnak minden problémájukra a folyamatosan megújuló, modern környezetben” – mondta Zsebő Béla, az OTP Bank fióki kiszolgálási modellért felelős vezetője.

Címlapkép: Getty Images

Jelentem Mégsem
0 HOZZÁSZÓLÁS
Csak bejelentkezett felhasználó szólhat hozzá. Belépés itt!
Még nincsenek hozzászólások. Legyél te az első!
NEKED AJÁNLJUK
Temérdek magyar él óriási tévhitben: azt hiszik, olcsón vásárolnak, pedig így sokkal jobban megérné

"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.

Megelégelték a fővárost, a Mátrába költöztek: lesajnált csodakertet próbál megmenteni a fiatal pár

Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?

Három kiló ruháért másik három kilót kapsz - így forgasd fel a ruhatáradat! (x)

Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.

Erről ne maradj le!
NAPTÁR
Tovább
2025. március 30. vasárnap
Zalán
13. hét
Ajánlatunk
KONFERENCIA
Tovább
Green Transition & ESG 2025
A Green Transition & ESG egy gyakorlatorientált konferencia
AI in Business 2025
Az AI-boom még nemhogy nem csengett le, hanem még csak most jön a java
Biztosítás 2025
A magyar biztosítási piac újabb kihívásokkal és lehetőségekkel néz szembe 2025-ben
EZT OLVASTAD MÁR?
Agrárszektor  |  2024. december 9. 10:33