Noha legújabban az árrésstop vet óriási hullámokat, a hazai kiskereskedelemben egy sor egyéb folyamat is alakítja a piacot. Ne maradj le; jön a Portfolio RETAIL...

A személyes banki ügyintézés mellett dinamikusan bővül a digitális csatornák (Internet- és MobilBank) használata. Utóbbiak közül pedig a MobilBank felé van erősebb elmozdulás - hangzott el az OTP Bank keddi sajtótájékoztatóján Budapesten.
A digitalizáció térnyerése az élet számos területén megfigyelhető, így a bankrendszer sem maradhat ki ebből a folyamatból. Az ügyfelek természetes igénye, hogy a bankügyeiket is minél könnyebben, gyorsabban el tudják intézni az okostelefonjuk segítségével. Az OTP Bank saját kutatása szerint az ügyfeleik 73%-a használja a mobilbanki szolgáltatást.
A hitelintézet szakértői szerint a digitális megoldásokra való nyitottságot mutatja, hogy a termékértékesítések több mint harmada már elektronikus úton történik, vagy az is, hogy a készpénzbefizetések 90%-a az ATM-hálózaton keresztül valósul meg.
„Fontos, hogy az ügyfeleknek ne azért kelljen bemenni a bankfiókba, mert muszáj, hanem mert olyan kérdésük van, ami személyes tanácsadást igényel. Az ügyféligényeket tartjuk szem előtt: a nagyon erős fiókhálózati jelenlét mellett a minél jobban, könnyebben elérhető, használható digitális jelenlét a cél” – mondta Horváth Tímea, az OTP Bank lakossági kiszolgálásáért felelős ügyvezető igazgatója.
Az ATM-ek és a digitális megoldások elterjedésével az is együtt jár, hogy átalakulnak a bankfiókok és funkcióik. „Az állami támogatások, bonyolultabb befektetési tanácsadások, komolyabb döntések – mint hitelfelvétel, megtakarítás – kapcsán azt javasoljuk, hogy az ügyfelek keressék fel a fiókokat, foglaljanak időpontot a sorban állás elkerülése érdekében, és széles körű, naprakész segítséget kaphatnak minden problémájukra a folyamatosan megújuló, modern környezetben” – mondta Zsebő Béla, az OTP Bank fióki kiszolgálási modellért felelős vezetője.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Fenntarthatóság és sztármárkák: ezek a legfrissebb trendek a drogériákban
Utánajártunk, hogy mekkora a keresletnövekedés a celebmárkák iránt és hogyan zajlik a termékfejlesztés.
-
Megtérülhet egy csúcskategóriás robotporszívó? A Dreame X50 Ultra Complete válasza meglepő! (x)
Elsőre két dologgal érdemes tisztában lennünk! Az első kérdés, hogy Ön olyan átlagos háztartások közé tartozik-e, amelyek évente több száz órát töltenek takarítással? A második kérdés, hogy mennyit ér Önnek a szabadidő?
-
Minőség és hagyomány a Gyulahúsnál a kiváló termékekért (x)
A Gyulahús Kft. Gyulai Pokol szalámija kiérdemelte a Kiváló Minőségű Élelmiszer (KMÉ) védjegyet, bizonyítva a tradicionális gyártás kiválóságát.
-
Állampapír? Globális piacok? TBSZ? - A szakértő válaszol (x)
A Lightyear befektetési platform március 5-én webináriumot szervezett az állampapírokról és a tartós befektetési számla (TBSZ) előnyeinek kihasználásáról.
Green Transition & ESG 2025
AI in Business 2025
Biztosítás 2025


