Augusztus 2-án a Lidl Magyarország egy meglepetésekkel teli kampány keretében mutatta be legújabb divatikonját.

Legendás márka tér vissza a magyar boltok polcaira: megvesztek érte a vásárlók a 70-es, 80-as években
Újra kapható lesz a ’70-es és ’80-as évek egyik legismertebb magyar üdítője, a Traubisoda. A Márka Üdítőgyártó Kft. hosszú távú megállapodást kötött a gyártási és forgalmazási jogokra, így az ikonikus ital visszatér a boltok polcaira.
A Márka Üdítőgyártó Kft. hosszú távú megállapodást kötött a legendás Traubisoda gyártási és forgalmazási jogaira, így az ikonikus üdítő újra elérhető lesz a magyar piacon. A 100 százalékban magyar tulajdonú vállalat az elmúlt években jelentős bővülésen ment keresztül: négy új gyártósorral kapacitását közel tízszeresére növelte, és évente 290 millió palack üdítőt állít elő.
A Traubisoda visszatérése nemcsak nosztalgikus értékkel bír, hanem komoly piaci lehetőségeket is rejt, hiszen a Márka nemcsak belföldön, hanem a környező országokban is terjeszkedne az ismert branddel. Az üdítőpiac élénkülő versenye mellett kérdés, hogy a régi-új márka mennyire tudja felvenni a tempót a nagy nemzetközi gyártókkal.
Címlapkép: Fortepan / Tóth József Füles
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
A jövő oktatásának legfontosabb kérdése: kiválthatja az AI a hagyományos tananyagot?
A Tudományos Diákköri Mozgalom már évtizedek óta szerves része a magyar felsőoktatásnak.
-
Megtakarításból befektetés: avagy hogyan válhatunk befektetővé akár havi 50 ezer forinttal is?
Nyitrai Győzőt, az MBH Befektetési Bank üzlet- és termékfejlesztésért felelős vezérigazgató-helyettesét kérdeztük.


