A rezsi sosem olcsó dolog, ráadásul most már mosószerre is vagyonokat kell költeni. Pedig néhány apró, de hatékony trükkel meglepően sokat lehet fogni a kiadásokon.

A Decathlon Magyarország négy különböző Protein Bar termék visszahívását kezdeményezte, mert nem jelölt allergén, glutén van a termékekben - közölte a Nemzeti Kereskedelmi és Fogyasztóvédelmi Hatóság (NKFH) szombaton reggel.
A visszahívás érinti a 2026. január 10-i minőségmegőrzési idejű, Protein bar 70g banán szeletet, a 2026. január 23-i minőségmegőrzési idejű Protein dessert bar 50g Black Biscuit szeletet, a 2026. február 28-i minőségmegőrzési idejű Protein Bar 50g Triple Chocolate szeletet, valamint a 2026. január 27-i minőségmegőrzési idejű Protein Dessert Bar 50g Crunchy Caramel szeletet.
A közleményben azt írták, a bejelentés szerint a beszállító (Biotech USA Kft.) tájékoztatása alapján a termékek glutént tartamaznak, az allergén nincs feltüntetve a termékek jelölésén. A termékek fogyasztása arra érzékeny fogyasztók részére kockázatot jelent.
A Decathlon Magyarország áruházak üzemeltetője az NKFH-val együttműködve, saját hatáskörben azonnal megtette a szükséges intézkedéseket, gondoskodott a kifogásolt tételek forgalomból történő kivonásáról és a fogyasztóktól történő visszahívásáról. A vállalkozás által megtett intézkedéseket, valamint a visszagyűjtött termékek további sorsát (megsemmisítését vagy elszállítását) a hatóság nyomon követi.
Az érintett tételek részletes azonosítói a hatóság honlapján olvashatók. A közleményben a hatóság a vásárlókat arra kéri, amennyiben megvásárolták az érintett termékeket, ne fogyasszák el.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Egy jó szörp titka: így lett a házi receptből sikeres vállalkozás
A semmiből indulva vált országosan ismert prémium márkává a Mayer szörp.
-
Az energiatárolás ideje eljött – Az Ön cége készen áll rá? (x)
Az energiatárolás ma már nem opció, hanem versenyelőny. A PV Napenergia szakértelemmel és jogosultsággal segít megvalósítani.
-
A zsalupiac, mint a nagyberuházások trendmutatója (x)
A nagyberuházásokon használt zsaluk forgalma jól mutatja a piaci trendeket. A Meva dunakeszi regionális logisztikai központja a nyugat-európai kivitelezőket is kiszolgálja.
Portfolio Gen Z Fest 2025


