
A Sole-Mizo Zrt. tejtermékein is megtalálható a minőség garanciájának jele.
A Sole-Mizo Zrt. neve egyet jelent a minőséggel és tradícióval. A vállalat négy magyarországi gyárába évente 400 millió liter tej érkezik be, amelyet 1200 dolgozó közreműködésével dolgoznak fel. A márka hosszú évek óta meghatározó szereplője a hazai tejiparnak, és ezt erősíti tovább a Kiváló Minőségű Élelmiszer (KMÉ) védjegy, mely már hat Mizo terméken is megtalálható.
A Mizo márka régóta ismert a fogyasztók körében, de a KMÉ-védjeggyel szerettük volna még inkább megerősíteni a bizalmat és a minőség iránti elkötelezettségünket” – mondta Csósza Beáta, a Sole-Mizo Zrt. kiemelt minőségbiztosítási vezetője.

Milyen termékek kapták meg a KMÉ-védjegyet?
Jelenleg a Sole-Mizo Zrt. hat Mizo terméke büszkélkedhet a minőségi tanúsítvánnyal:
- háromféle Mizo UHT tej
- kétféle Mizo trappista sajt
- Mizo félzsíros rögös túró
A vállalat célja, hogy a jövőben további tejtermékekre is kiterjessze a minősítést, hiszen a védjegy nemcsak elismerés, hanem garancia is a fogyasztók számára.
Hogyan nyerhető el a KMÉ-védjegy?
A KMÉ-védjegy megszerzése szigorú ellenőrzési folyamaton alapul. A teljes gyártási lánc – a csomagolóanyag beérkezésétől kezdve a késztermék előállításán és raktározásán át a kiszállításig – folyamatos felügyelet alatt áll.
„Nem elég egyszer megfelelni a KMÉ követelményeinek. Minden nap úgy dolgozunk, mintha újra és újra bizonyítanunk kellene. A minőségellenőrzés minden egyes lépésben jelen van” – magyarázta Csósza Beáta.
A védjegy megszerzése bizonyíték arra, hogy a Sole-Mizo termékei folyamatosan és garantáltan magas színvonalat képviselnek.
A védjegy előnyei a fogyasztók és a gyártók számára
A vásárlók egyre tudatosabban választanak tejtermékeket, és egy minőségi tanúsítvány nagyban befolyásolja a döntésüket.
A KMÉ-védjegy birtokában a fogyasztók nagyobb bizalommal fordulnak a termékeink felé, hiszen tudják, hogy ez egy ellenőrzött, magas minőségű terméket jelent” – tette hozzá Csósza Beáta.
A Sole-Mizo Zrt. szerint a védjegy nemcsak a fogyasztók számára jelent garanciát, hanem a gyártóknak is megéri törekedni rá. „Tehát ezért tudom ajánlani más gyártóegységeknek is a KMÉ-védjegy használatát, így hat védjegy tulajdonosként, mert a fogyasztók számára ez egy hozzáadott előnyt jelent” – hangsúlyozta a minőségbiztosítási vezető.
A Sole-Mizo Zrt. továbbra is a minőségre és a folyamatos fejlődésre összpontosít, a termékei pedig minden nap megfelelnek a legmagasabb elvárásoknak.
A cikk megjelenését az Élelmiszerlánc-biztonsági Centrum Nonprofit Kft. támogatta.

(x)
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
30 éve együtt – az INTERSPAR múltja, jelene és jövője (x)
A SPAR Magyarország nem csupán egy új üzlettípust hozott be az országba, hanem egy modern, kényelmes és családbarát vásárlási élményt is, amely azóta is milliók mindennapjainak része.
Portfolio Gen Z Fest 2025


