A pünkösdi hosszú hétvégére berobbant a kánikula, sokan már a strandokat és vízpartokat célozzák meg a forróság elől.

Rég nem látott sorsjegy tarolja le Magyarországot: ezért különleges, óriásit lehet vele nyerni
Új kaparós sorsjegyet vezet be a Szerencsejáték Zrt., amit az április 3-án megrendezésre kerülő sajtóeseményükön jelentettek be, amin a Pénzcentrum is részt vett. A sorsjegy Jókívánság névre hallgat, és különlegessége, hogy a Magyar Ökumenikus Segélyszervezet rászoruló hazai gyermekek ezreit segítő Kapaszkodó programját támogatja. Ezen felül azért nyerni is lehet vele, nem is keveset.
Új, különleges sorsjegyet bocsát forgalomba a Szerencsejáték Zrt., ami ezúttal jó célt is fog szolgálni. Az új kaparós ugyanis a Magyar Ökumenikus Segélyszervezet rászoruló hazai gyermekek ezreit segítő Kapaszkodó programját támogatja. Az új sorsjegyek neve Jókívánság valamint Jókívánság Extra lesz. Előbbivel 50, utóbbival viszont 100 millió forintot lehet nyerni. A sorsjegyeket április 4-től lehet megvásárolni a Szerencsejáték Zrt. hálózatában lévő lottózókban.
"Amikor jótékonysági sorsjegyet adunk ki, azok mindig kelendőbbek, reméljük, ez most is így lesz" - kezdte meg a sajtótájékoztatót Brenkus Krisztián, a Szerencsejáték Zrt. kereskedelmi igazgatója. A vezető arról is beszélt, hogy a sorsjegyek jelentős szerepet töltenek be a vállalat életében. Mint mondta, minden harmadik játékosuk vásárol sorsjegyet, és a bevételeiknek a 20 százalékát is ez adja.
Brenkus Krisztián azt is elmondta, 1857-ben értékesítettek először jótékony célú sorsjegyeket. De ezen felül a Szerencsejáték Zrt.-nél a Nagykarácsony c. sorsjegy is támogató sorsjegy, azzal például befogadójátszóterek létrehozását segítik. Gáncs Kristóf, a Magyar Ökumenikus Segélyszervezet ügyvezető igazgatója azt emelte ki, hogy a sorsjegy kapcsán gyerekek ezreinek élete változhat meg.
Arról is beszélt, hogy a sorsjegyek bevételének egy részéből olyan központokat tudnak létrehozni, ahová még több gyereket tudnak bevonni, ahol fejleszteni tudják őket. Gáncs Kristóf szerint fontos, hogy ez egy hosszú távú együttműködés.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Brutális hiba, ha egy munkáltató csak a fizetéssel akarja megtartani a dolgozóit: ez ma már kevés
Berta Pétert, a WHC Csoport ügyvezetőjét kérdeztük.
-
Közel 170 háztartási és higiéniai termék lesz olcsóbb ezekben az üzletekben
A PENNY Magyarország által bevezetett árcsökkentés a diszkontlánc vegyi áru választékának csaknem felét érinti.
-
A kozmetikai márkák sikere már nem csak a boltok polcain dől el (+Videó)
A Rossmann Beauty Expo-ra idén több mint 5500-an látogattak el.


