A hazai infláció fő hajtóerejét jelenleg nem az élelmiszerek, hanem a szolgáltatások áremelkedése jelenti, ami februárban átlagosan 9,2 százalékos volt.

A Puma harmadik negyedéves eladásai az árfolyamok negatív hatása miatt a vártnál gyengébben alakultak, annak ellenére, hogy a futó- és focicipők iránti kereslet növekedett. A vállalat megerősítette éves célkitűzéseit, kiemelve az erős rendelési állományt az év hátralévő részére.
A német sportcipőgyártó Puma harmadik negyedéves eladásai szerdán a vártnál gyengébbek voltak, noha 5%-os növekedést értek el a futó- és focicipők iránti kereslet növekedésének köszönhetően, ám az árfolyamok negatív hatása továbbra is sújtja az üzletet. A cég részvényei 2%-ot estek a frankfurti tőzsdén - írja a Reuters.
Az árfolyamhatástól tisztított negyedéves értékesítés 2,31 milliárd euróra (kb. 900 milliárd forintra) nőtt, amely nagyjából az előző évi szinten maradt, de elmaradt az elemzők által várt 2,36 milliárd eurótól (kb. 920 milliárd forint), az LSEG adatai szerint.
A Puma eredményeit a futó- és focicipők iránti kereslet vezette, és a lábbelieladások 9,3%-kal növekedtek a negyedévben. Arne Freundt vezérigazgató közlése szerint a nemrég újra piacra dobott, Forma-1 által inspirált „Speedcat” cipő iránt is erős volt a kereslet. Azonban az EMEA régióban (Európa, Közel-Kelet és Afrika), amely a legnagyobb piacuk, az eladások mindössze 0,8%-kal nőttek ebben az időszakban.
A vállalat megerősítette éves kilátását, amely közepes egyszámjegyű százalékos növekedést vár az árfolyamhatástól tisztított bevételben, valamint 620 és 670 millió euró (kb. 240-260 milliárd forint) közötti alapszintű nyereséget (EBIT), a fennmaradó évre vonatkozó erős rendelési állományra hivatkozva.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Fenntarthatóság és sztármárkák: ezek a legfrissebb trendek a drogériákban
Utánajártunk, hogy mekkora a keresletnövekedés a celebmárkák iránt és hogyan zajlik a termékfejlesztés.
-
Húsvét előtti kuponnapok a SPAR üzletekben! (x)
Eljött a húsvéti készülődés ideje, vedd Te is az irányt a legközelebbi SPAR vagy INTERSPAR áruház felé, ahol akár 20-60 százalékos kedvezmények, valamint két darab 20%-os kedvezményre jogosító Joker kupon is vár rád 2025. április 3. és 15. között.
-
Harmadszorra is a Gránit Bank lett Magyarország leggyorsabban növekvő digitális bankja (x)
Sorozatban a harmadik alkalommal ítélte a Gránit Banknak a „Leggyorsabban Növekvő Digitális Bank Magyarországon” díjat a neves brit pénzügyi szaklap, a Global Banking and Finance Review magazin.
Green Transition & ESG 2025
AI in Business 2025
Biztosítás 2025


