A részletfizetést érintő újítások bevezetésére annak nyomán került sor, hogy a részletfizetési konstrukciók a korábbinál hangsúlyosabbá váltak az eMAG-nál.
Tavaly sokkal többen rendeltek sört az egyik legnagyobb hazai online piactérről, idén viszont tízből hét vásárló bort rendel a szeszes italok közül. Az online borvásárlók elsősorban hazai pincészetek borait részesítik előnyben, és idén a csomagautomatás átvételt preferálják. Ezzel párhuzamosan egyre többen rendelnek borászati kellékeket is a cefréshordótól kezdve a szőlődarálóig.
Érdekesen alakultak át szeszes italok eladásai tavalyhoz képest: tavaly januártól augusztusig csaknem minden második (49,9%) alkoholos italt vásárló ügyfél sört rendelt, tízből egy ügyfél bort (10,5%), és a fennmaradó mintegy 40 százalék egyéb italokat (például pezsgőt vagy különböző párlatokat) - közölte az eMAG. Idén ugyanebben az időszakban viszont a borok dominálták a szeszes italok eladásait: idén több mint duplaannyi bort rendeltek az online piactérről, tízből hét alkoholt rendelő ügyfél bort vásárolt. A sörök részaránya 10 százalék alá esett, az egyéb italoké pedig 20 százalék körül alakult.
Az közlemény szerint a hazai borok a legnépszerűbbek: Tokaj, Villány, Eger, Badacsony, Szekszárd, Etyek-Budai és Balatonfüred-Csopaki borvidék termékei. A külföldi termékek közül Olaszország, Új-Zéland borai, valamint az erdélyi borok a legkelendőbbek a Marketplace-en. A legnépszerűbbek a fehér és vörös házasítások, mellettük a sauvignon blanc, irsai olivér, cabernet sauvignon, furmint, chardonnay, olaszrizling, merlot és kékfrankos fajták. Az innen rendelt borok esetében sajátosság, hogy a legtöbben easybox csomagautomatába kérik a megrendelt borokat - vélhetően azért, mert a mobilappon keresztül ingyenes a szállítás az easyboxba - írták.
A borászati kellékek eladása is felpörgött
A palackozott borok mellett a borászati felszerelések eladásai is határozottan növekednek: idén e termékkategória még januárban is duplaakkora forgalmat generált, mint tavaly, tavasz óta pedig ennél is nagyobb, akár 2021 azonos időszakához képest öt-tízszeres növekedést is produkált. Ez elsősorban a borászati termékeket forgalmazó Marketplace kereskedőpartnereknek köszönhető, az év első 8 hónapjában eladott kellékek 99 százalékát ezektől a kereskedőktől rendelték meg a vásárlók - legtöbbjük Budapestről és Pest megyéből, Hajdú-Bihar megyéből és Borsod-Abaúj-Zemplén megyéből adta fel rendelését.
Tavaly a szüreti szezon elejéig a hatdarabos demizsonkészlet, a 120 literes, csatos cefrehordó és egy kézi hajtású gyümölcsdaráló, illetve egy 275 literes szüretelőkád voltak a legnépszerűbb borászati kellék, de a top 10 termék között elektromos daráló is bejutott. Bár több tucat különböző szőlőprés is elérhető a kínálatban, ezek egyelőre nincsenek a top 10-ben. Idén augusztus végéig szintén jól fogytak a demizsonok és a cefrehordók, ballonok, dugók, de a legnépszerűbb termék a bor savasságának/lúgosságának mérésére szolgáló Ph-mérő papír volt - mert ez csak néhány száz forintos tétel.
A Wörtering matricák megkönnyítik a nyelvtanulást a tanulási nehézségekkel küzdő gyerekeknek.
A "Pisztrángok, szevasztok!" című könyv az online zaklatás és egyéb digitális veszélyek témáját járja körül, különös tekintettel a 7-12 éves korosztályra.
Balogh Petya: Ennyi lelkes, inspirált fiatalt egy helyen még nem is láttam életemben.
Nyílt homoktövis élményszüretet hirdet augusztus-szeptemberre egy Tápió-vidéki, többszörösen díjazott gazda.
-
Még könnyebb lesz a lakástakarékok felhasználása: te mit vennél belőle?
A lakástakarék megtakarítás lényegében bármilyen lakáscélra felhasználható.
-
Te mire költenéd a lakástakarékpénztári megtakarításodat?
A lakástakarék típusú öngondoskodás a piaci változások közepette is képes biztonságot adni.
-
20 éves Magyarország egyik legkedveltebb üzletlánca, a Lidl (x)
Közel 3,5 millió magyar elsőszámú választása, ha élelmiszerről van szó.