Az új termékek bevezetése kulcsfontosságú a gyorséttermek számára, mivel segítenek fenntartani a fogyasztói érdeklődést, reagálni a piaci trendek változásaira.
Meghosszabbítja üzletei nyitvatartását a Balaton és a Velencei tó környékén a turisztikai főszezon során az ALDI. Az áruházlánc az érintett boltokban nagyobb forgalomra számít, ezért a nyár folyamán kiemelt üzletekké nyilvánítja ezeket, ahol a dolgozók automatikusan magasabb bérkategóriába kerülnek. Júniusban újabb egységgel bővül a cég balatoni hálózata: megnyílik az áruházlánc második üzlete Keszthelyen.
Az iskolai szünidő beköszöntével jelentősen nő a legnagyobb turisztikai régiókba érkező látogatók száma. Ezt az ALDI az üzleteibe érkező vásárlók számán is tapasztalja, ezért a nyár folyamán számos intézkedéssel biztosítja a zökkenőmentes bevásárlási lehetőséget.
A kiemelt áruházak hétfőtől szombatig reggel 6:30-tól vagy 7-től este 21, illetve 22 óráig tartanak nyitva, míg vasárnap is 7-től legtöbbjük este 20 óráig várja a vásárlókat.
A kiemelt forgalmú üzletté nyilvánítás egyúttal azt is jelenti, hogy az itt dolgozók magasabb bért kapnak. Az ALDI országosan egységes bértáblát alkalmaz, vagyis minden áruházában földrajzi elhelyezkedéstől függetlenül ugyanaz a bér, ez alól a nagy forgalmú, kiemelt üzletek a kivételek, amelyekben a nagyobb vásárlószám miatt magasabb fizetést kapnak az ott dolgozók. A kiemelt üzletekben a 8 órára vetített kezdő bér bruttó 355 100 forint, míg egy 10 éve az ALDI-nál dolgozó eladó a 11. évtől 449 500 forintot keres. A népszerű nyaralóhelyeken elhelyezkedő ALDI-áruházak így nem csupán a vásárlók, hanem a bolti dolgozók körében is népszerűek: a nyári szezonban a vállalat bolthálózatán belül több mint 100-an kérik át magukat az üdülőhelyek üzleteibe, így számukra a magasabb bér mellett a kirándulás, kikapcsolódás lehetősége is adott. A vállalat az érintett dolgozók számára szálláslehetőséget is biztosít.
Az idei szezonban tovább nő az ALDI hálózata a Balaton környékén. 2020. június 25-én nyílik az áruházlánc második keszthelyi üzlete, a Csapás út 7-9. szám alatt. Az új keszthelyi üzlet megnyitása után, országszerte 145 üzlettel van jelen az ALDI Magyarországon.

Bármelyik magyar fiókjában ott lapulhatnak ezek a régi telefonok: több százezer forintot is érhetnek
A régi mobiltelefonok és tárcsás vezetékes készülékek is egyre keresettebbek manapság: a legtöbben nosztalgiából vagy a digitális detox miatt választják őket.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Kiderült, hogy melyik a magyarok kedvenc húsfajtája
A baromfihúsok a legnépszerűbbek a Lidl magyar vásárlóinak körében - derül ki az áruházlánc közleményéből.
-
A SPAR Magyarország a kiemelkedő minőség elkötelezettje (x)
A SPAR Magyarország 6 terméke már viseli a KMÉ-védjegyet, amely a minőség és a fogyasztói bizalom garanciája az élelmiszerpiacon.
-
Jövőépítés pénzügyi stressz nélkül – Így segít a Fundamenta valóra váltani a lakásálmokat (x)
Ismét mozgásba lendült a lakáspiac, a lakhatás kérdése aktuálisabb, mint valaha. Az ingatlanárak az egekbe járnak, mi lehet mégis a megoldás?
Green Transition & ESG 2025
AI in Business 2025
Biztosítás 2025


