A Magyar Turizmus Zrt. számításai szerint 60 millió dollárba, azaz 12 milliárd forintba került volna azt a médiamegjelenést, reklámidőt megvenni, amit az Inside Luxury Travel című műsor generál majd Magyarország számára novembertől, amikor is elkezdik a hazánkról szóló részt vetíteni a világ 167 országában a Travel Chanel utazási tévécsatornán - írja a Világgazdaság.
Az adón, amely világszerte ötszázmillió háztartásban elérhető, több mint negyvenszer fogják megismételni a filmet, amelyet áprilisban forgattak Magyarországon, többek közt a Hertelendy Kastélyban, a Four Seasons Gresham Palace Hotelben, valamint Budapest belvárosában.
Magyar Turizmus (MT) Zrt. számításai szerint 2010-ben a tanulmányutakon részt vett médiamunkások által készített cikkek és tudósítások hírértéke nagyjából 2 milliárd forint volt, ezt az idén már hat hónap alatt sikerült meghaladni, több mint 2,5 milliárd forint értékű megjelenéssel. Ebben még nincs benne a Travel Chanel műsor várható hatása.
A Wörtering matricák megkönnyítik a nyelvtanulást a tanulási nehézségekkel küzdő gyerekeknek.
A "Pisztrángok, szevasztok!" című könyv az online zaklatás és egyéb digitális veszélyek témáját járja körül, különös tekintettel a 7-12 éves korosztályra.
Balogh Petya: Ennyi lelkes, inspirált fiatalt egy helyen még nem is láttam életemben.
Nyílt homoktövis élményszüretet hirdet augusztus-szeptemberre egy Tápió-vidéki, többszörösen díjazott gazda.
-
Még könnyebb lesz a lakástakarékok felhasználása: te mit vennél belőle?
A lakástakarék megtakarítás lényegében bármilyen lakáscélra felhasználható.