A megawattos töltési technológia elméletileg akár 5 perces töltési időt is lehetővé tesz.

Nem gyógyított, csak azt mondták: gigabírságot kapott megtévesztés miatt egy cég, sok magyart vertek át
Kisgyermekes szülőknek ajánlott termékekkel tévesztette meg a fogyasztókat egy szlovákiai vállalkozás – tárta fel a Gazdasági Versenyhivatal (GVH). A cég a Babybeet márkájú illóolajokkal és balzsamokkal, mint kozmetikai termékekkel kapcsolatban úgy alkalmazott egészségre és gyógyhatásra vonatkozó állításokat, hogy azok megalapozottságát nem tudta igazolni. A jogsértésekért a GVH Versenytanácsa 14 millió forint bírságot szabott ki a vállalkozásra.
Az EC Global SVK s.r.o. vállalkozás a kereskedelmi kommunikációja során vélhetően megtéveszti a fogyasztókat - ezt tárta fel a GVH viszgálata, amely még tavaly nyárom indult.
A GVH eljárása megállapította, hogy a Babybeet termékeket forgalmazó cég tisztességtelen kereskedelmi gyakorlatot valósított meg, amikor az általa forgalmazott illóolajokat és balzsamokat, mint kozmetikai termékeket megalapozatlan egészségre vonatkozó, illetve gyógyhatás állításokkal (pl. „erősíti az immunrendszert”, „segíti a jobb alvást”, „segít az allergia csökkentésében”, „kezeli a náthát és az influenzát”, „enyhíti a növekedési fájdalmakat”) népszerűsítette.
A GVH eljárása azt is feltárta, hogy a vállalkozás a termékeit az általa létrehozott, valós szakmai szervezeti hátteret nélkülöző „Pediatrikus Aromaterápia Szakértői Egyesület” Facebook profillal jogsértő módon reklámozta. Azt a hamis benyomást keltették, mintha a szakértői egyesület egy független szervezetként eljárva ajánlaná az érintett kozmetikumokat, illóolajokat. A vállalkozás nemcsak a magyar jogszabályokat sértette meg, hanem a vonatkozó európai uniós rendeletet is.
A GVH Versenytanácsa a jogsértések következményeként 14 millió forint bírságot szabott ki a szlovákiai vállalkozásra és megtiltotta a magatartás további folytatását. A nemzeti versenyhatóság súlyosító körülményként vette figyelembe, hogy a cég kereskedelmi kommunikációja kifejezetten kisgyermekes szülőket, családokat célzott.
Bárkinek járhat ingyen 8-11 millió forint, ha nyugdíjba megy: egyszerű igényelni!
A magyarok körében évről-évre nagyobb népszerűségnek örvendenek a nyugdíjmegtakarítási lehetőségek, ezen belül is különösen a nyugdíjbiztosítás. Mivel évtizedekre előre tekintve az állami nyugdíj értékére, de még biztosítottságra sincsen garancia, úgy tűnik ez időskori megélhetésük biztosításának egy tudatos módja. De mennyi pénzhez is juthatunk egy nyugdíjbiztosítással 65 éves korunkban és hogyan védhetjük ki egy ilyen megtakarítással pénzünk elértéktelenedését? Minderre választ kaphatsz ebben a cikkben, illetve a Pénzcentrum nyugdíj megtakarítás kalkulátorában is. (x)
A Gazdasági Versenyhivatal különösen nagy figyelmet fordít azon vállalkozások, illetve termékek vizsgálatára, amelyek esetében a kereskedelmi kommunikáció időseket, betegeket, vagy például kisgyermekes szülőket, családokat céloz. Az üggyel kapcsolatban a GVH hangsúlyosan felhívja a vállalkozások figyelmét, hogy kereskedelmi kommunikációjuk során minden esetben valós, és igazolható állításokat tegyenek.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Vállalkozói álmok: egyre több magyar fiatal vált alkalmazotti létből saját üzletre
OTP Junior Piacralépők: tíz fiatal vállalkozó versenyez 10 millió forintos fejlesztési támogatásért.
-
Brutális hiba, ha egy munkáltató csak a fizetéssel akarja megtartani a dolgozóit: ez ma már kevés
Berta Pétert, a WHC Csoport ügyvezetőjét kérdeztük.
-
Közel 170 háztartási és higiéniai termék lesz olcsóbb ezekben az üzletekben
A PENNY Magyarország által bevezetett árcsökkentés a diszkontlánc vegyi áru választékának csaknem felét érinti.
-
A kozmetikai márkák sikere már nem csak a boltok polcain dől el (+Videó)
A Rossmann Beauty Expo-ra idén több mint 5500-an látogattak el.


