Az időzítés különösen problémás, mivel a Windows 10 támogatása jövő októberben lejár, és még mindig 900 millió felhasználó használja ezt a verziót.
Az okostelefon tulajdonosok közül sokan most ismerkednek az alkalmazások világával, derül ki a T-Mobile friss felméréséből. A kutatásban résztvevők 96 százaléka szokott naponta valamilyen alkalmazást használni. Az erősebbik nemhez tartozók négyszer, míg a hölgyek háromszor hívják segítségül az applikációkat 24 óra leforgása alatt.
1200 okostelefon-tulajdonosból közel 800-an érzik úgy, hogy otthonosan mozognak az applikációk világában, azonban majdnem 400-an még csak most ismerkednek a jelenséggel. Ennek ellenére szinte mindenki szeret kísérletezni: a megkérdezettek közül 10-ből 9-en rendszeresen használják a telefonjukon futó alkalmazásokat.
A kutatásban résztvevők 96 százaléka szokott napi rendszerességgel egy vagy több applikációt megnyitni, de a férfiak aktívabbak, mint a nők. Egy átlagos napon egy férfi 4, egy nő pedig 3 alkalmazást vesz igénybe. Az, hogy kinek milyen telefonja van, illetve, hogy azon milyen operációs rendszer fut, meghatározza alkalmazáshasználati szokásait: az iPhone tulajdonosok 5, az Android, Bada és Windows Mobile-t használók 4, míg a Symbian rendszerrel működő készülékek tulajdonosai csak 3 applikációt szoktak használni.
A válaszolók majdnem fele (42%) az alapján dönti el, milyen alkalmazást vesz igénybe, hogy mi könnyíti meg a mindennapjait. A legtöbben, minden 3. megkérdezett konkrét információkat szerez így, de a barátokkal való kapcsolattartás (25%) és a szórakozás (21%) is kiemelt jelentőségű. A férfiak között jellemzőn többen vannak azok, akik praktikus célokból nyúlnak az applikációkhoz, ezzel szemben a nők inkább az ismerőseikkel szeretnek kommunikálni. A legnépszerűbb alkalmazások a közösségi oldalak közül kerülnek ki, minden 4. ember ezt választotta. Ezt követi az e-mail (18%), a navigációs rendszerek (15%) és a mobil böngészők (13%) használata.

A megkérdezettek több mint hatoda gyakran, közel felük pedig időnként szokott új alkalmazást letölteni okostelefonjára, több mint harmaduk azonban egyáltalán nem látogatja azokat a különböző platformokat, ahonnan ezek elérhetők. Az erősebbik nemhez tartozók majdnem negyede rendszeresen frissíti mobilja alkalmazás-parkját, míg ez az arány csak 14 százalék a nők körében. Az iPhone tulajdonosok a legaktívabbak, közülük tízből kilencen gyakran vagy alkalmanként töltenek le új applikációkat, míg az androidos és badás készülékek tulajdonosainak 79 százaléka tartozik ebbe a táborba.
Bárkinek járhat ingyen 8-11 millió forint, ha nyugdíjba megy: egyszerű igényelni!
A magyarok körében évről-évre nagyobb népszerűségnek örvendenek a nyugdíjmegtakarítási lehetőségek, ezen belül is különösen a nyugdíjbiztosítás. Mivel évtizedekre előre tekintve az állami nyugdíj értékére, de még biztosítottságra sincsen garancia, úgy tűnik ez időskori megélhetésük biztosításának egy tudatos módja. De mennyi pénzhez is juthatunk egy nyugdíjbiztosítással 65 éves korunkban és hogyan védhetjük ki egy ilyen megtakarítással pénzünk elértéktelenedését? Minderre választ kaphatsz ebben a cikkben, illetve a Pénzcentrum nyugdíj megtakarítás kalkulátorában is. (x)
Az, hogy ki honnan tájékozódik az új alkalmazásokról, erősen összefügg a válaszadó korával. A 21 évnél fiatalabbak körében fontos, hogy barátaik milyen applikációkat használnak, és köztük a legmagasabb azok aránya is, akik netes áruházakban keresgélnek. Ezzel szemben az idősebbek főleg szakmai oldalakon, fórumokon végzik a célirányos keresést.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
A SPAR Magyarország a kiemelkedő minőség elkötelezettje (x)
A SPAR Magyarország 6 terméke már viseli a KMÉ-védjegyet, amely a minőség és a fogyasztói bizalom garanciája az élelmiszerpiacon.
Portfolio Gen Z Fest 2025


