Rendkívüli mértékben alakítja át az amerikai kiskereskedelmet az okostelefonok terjedése. A 2008-ban még csak tudományos kutatási projektként volt aposztrofált a mobiltelefonok felhasználása a kiskereskedelemben, ma viszont már az a helyzet, hogy minden áruházláncnak követnie kell a fejlődést és meg kell jelennie a telefonok képernyőjén, ha nem akarnak lemaradni versenytársaiktól - írja a Napi Gazdaság.
A bostoni piackutató cég, az Aite Group LLC becslése szerint idén a tavalyi háromszorosára, hárommilliárd dollárra fog nőni az okos mobiltelefonokkal végrehajtott vásárlások értéke az Egyesült Államokban. Felmérésük szerint jövőre pedig még ezt is bőven meghaladó hatmilliárd dollárra nőhet a telefonokkal végrehajtott tranzakciók száma.
Az Egyesült Államokban mért fejlődési volumen azonban még mindig elmarad a világ más területein mért adatoktól. Míg az Államokban csak a vásárlók 8 százaléka használta a telefonját a boltokban, addig Tajvanon például 32, Finnországban 13 százalék ez az arány.
A Wörtering matricák megkönnyítik a nyelvtanulást a tanulási nehézségekkel küzdő gyerekeknek.
A "Pisztrángok, szevasztok!" című könyv az online zaklatás és egyéb digitális veszélyek témáját járja körül, különös tekintettel a 7-12 éves korosztályra.
Balogh Petya: Ennyi lelkes, inspirált fiatalt egy helyen még nem is láttam életemben.
Nyílt homoktövis élményszüretet hirdet augusztus-szeptemberre egy Tápió-vidéki, többszörösen díjazott gazda.
-
Még könnyebb lesz a lakástakarékok felhasználása: te mit vennél belőle?
A lakástakarék megtakarítás lényegében bármilyen lakáscélra felhasználható.
-
Te mire költenéd a lakástakarékpénztári megtakarításodat?
A lakástakarék típusú öngondoskodás a piaci változások közepette is képes biztonságot adni.
-
20 éves Magyarország egyik legkedveltebb üzletlánca, a Lidl (x)
Közel 3,5 millió magyar elsőszámú választása, ha élelmiszerről van szó.