A múlt héten ugrásszerűen nőtt a sör, az ásványvíz és a jégkrém értékesítése a kiskereskedelemben. Érdekes, hogy az ásványvíz-eladás ma már közel sem reagál olyan élénken a kánikulára, mint korábban -írja a Napi Gazdaság.
A sörökből az olcsóbb termékek mennek - mondta a Napinak Gillemot Katalin, az Auchan kommunikációs vezetője. A hipermarketlánc éppen a kánikulában vezetett be egy rendkívül olcsó jégkrémet, amely megdobta a termékkategória értékesítésének volumenét.
A Tescoban a jégkrémek mellett a söreladások is ugrásszerűen nőttek, ebből az akciós termékek részesedése közel 80 százalékos volt. A negyedik legnagyobb darabszámban eladott sör az alkoholmentes volt, de a meleg az újonnan nyílt sörkategóriának, az ízesített változatoknak is kedvezett, különösen a citromosnak.

Bármelyik magyar fiókjában ott lapulhatnak ezek a régi telefonok: több százezer forintot is érhetnek
A régi mobiltelefonok és tárcsás vezetékes készülékek is egyre keresettebbek manapság: a legtöbben nosztalgiából vagy a digitális detox miatt választják őket.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
A SPAR Magyarország a kiemelkedő minőség elkötelezettje (x)
A SPAR Magyarország 6 terméke már viseli a KMÉ-védjegyet, amely a minőség és a fogyasztói bizalom garanciája az élelmiszerpiacon.
Portfolio Gen Z Fest 2025


