A múlt héten ugrásszerűen nőtt a sör, az ásványvíz és a jégkrém értékesítése a kiskereskedelemben. Érdekes, hogy az ásványvíz-eladás ma már közel sem reagál olyan élénken a kánikulára, mint korábban -írja a Napi Gazdaság.
A sörökből az olcsóbb termékek mennek - mondta a Napinak Gillemot Katalin, az Auchan kommunikációs vezetője. A hipermarketlánc éppen a kánikulában vezetett be egy rendkívül olcsó jégkrémet, amely megdobta a termékkategória értékesítésének volumenét.
A Tescoban a jégkrémek mellett a söreladások is ugrásszerűen nőttek, ebből az akciós termékek részesedése közel 80 százalékos volt. A negyedik legnagyobb darabszámban eladott sör az alkoholmentes volt, de a meleg az újonnan nyílt sörkategóriának, az ízesített változatoknak is kedvezett, különösen a citromosnak.
A Wörtering matricák megkönnyítik a nyelvtanulást a tanulási nehézségekkel küzdő gyerekeknek.
A "Pisztrángok, szevasztok!" című könyv az online zaklatás és egyéb digitális veszélyek témáját járja körül, különös tekintettel a 7-12 éves korosztályra.
Balogh Petya: Ennyi lelkes, inspirált fiatalt egy helyen még nem is láttam életemben.
Nyílt homoktövis élményszüretet hirdet augusztus-szeptemberre egy Tápió-vidéki, többszörösen díjazott gazda.
-
Még könnyebb lesz a lakástakarékok felhasználása: te mit vennél belőle?
A lakástakarék megtakarítás lényegében bármilyen lakáscélra felhasználható.
-
Te mire költenéd a lakástakarékpénztári megtakarításodat?
A lakástakarék típusú öngondoskodás a piaci változások közepette is képes biztonságot adni.
-
20 éves Magyarország egyik legkedveltebb üzletlánca, a Lidl (x)
Közel 3,5 millió magyar elsőszámú választása, ha élelmiszerről van szó.