Még idén elérheti a százmilliárdos álomhatárt ez a magyar étrend-kiegészítő gyártó
Lévai Bálintot, a BioTechUSA vezérigazgatóját és társtulajdonosát kérdeztük.
Lévai Bálintot, a BioTechUSA vezérigazgatóját és társtulajdonosát kérdeztük.
A Mercedes új kecskeméti gyára is elkezdi a sorozatgyártást a jövő év elején, ezzel duplájára nő a vállalat magyarországi gyártókapacitása.
2025-ben mindeddig átlagosan több mint 53 millió forinttal támogatta az állam egy-egy új gyári munkahely létrejöttét - számolta ki a Pénzcentrum a sajtóban megjelent hírek alapján.
A Samsung SDI cáfolja a gödi gyárával kapcsolatos környezetvédelmi aggályokat.
Tavaly mintegy 19 ezer munkahely szűnt meg a német autóiparban az EY könyvvizsgáló és tanácsadó cég friss elemzése szerint.
Nagy ígéretet tett az évértékelőjén Orbán Viktor miniszterelnök azzal, hogy száz új gyár építése kezdődik meg az idén.
Az üzem az elektromos átállás egyik központja volt, de a csökkenő kereslet és a magas működési költségek miatt fenntarthatatlanná vált.
A 108 európai, török és észak-afrikai autógyár közül húsz kiemelkedően jól, míg ugyanennyi kiemelkedően rosszul teljesített a nyereségesség szempontjából.
A gödi Samsung-gyár tetején lévő szellőzőkből éveken át fekete por távozott, ami feltehetően rákkeltő anyagokat tartalmazott.
A magyar piac ellátása többek közt abból az immár külföldi üzemből fog történni, ahová most a romhányi eszközök kihelyezésre kerültek.
A kínai BYD hamarosan elindítja magyarországi gyártását, miután októberben megkezdi a termelést Szegeden.
A tervek szerint az év végén már megkezdődhet az első szegedi elektromos autók gyártása.
Világszerte sokan imádják a Nutellát, így nem csoda, hogy világnapja is van, amit február 5-én tartanak rajongói. Teszteld tudásod, derítsd ki most, mekkora Nutella fanatikus vagy!
Algyő nem szeretné tömegével befogadni a BYD munkásait, családi házakkal védené a településképét.
A kínai BYD, a világ vezető elektromosjármű-gyártója, 2025 végére fejezi be 1 milliárd dolláros indonéziai gyárának építését.
Kínai autógyártók a német autóipar ikonikus helyszínein, például Volkswagen-gyárakon keresztül kívánnak betörni az európai piacra.
Nem a vendégmunkásoktól, inkább a forgalomnövekedéstől tart Hatvan polgármestere a kínai Xinzhi tervezett gyárépítése kapcsán.
A kínai Xinzhi Group 50 milliárd forintos beruházást tervez Magyarországon, amelynek keretében autipari alkatrészeket gyártó üzemet létesít Hatvanban.
Ugyan ebben az évben a gyárak 0,9 százalékpontot dobhatnak a GDP-n, de a profitot és a bérek egy részét is kiviszik az országból.
Bár a leépítések első körben a német üzemeket érintik, nem kizárt, hogy a jövőben a kecskeméti gyár dolgozói is veszélybe kerülhetnek.