Újfajta üdítős palackok jelentek meg a boltok polcain: nem jár értük visszaváltási díj
Minden bizonnyal az üvegvisszaváltási rendszer szabályait kicselezendő dobtak piacra egy új, 3,01 literes kiszerelésű üdítőt.
Minden bizonnyal az üvegvisszaváltási rendszer szabályait kicselezendő dobtak piacra egy új, 3,01 literes kiszerelésű üdítőt.
Sok-sok év után visszakapják a vásárlók a vaníliás kóla cukros változatát.
A szénsavas üdítők túlzott fogyasztása súlyos egészségügyi következményekkel járhat, amint azt egy brit férfi esete is bizonyítja.
Fémreszelék lehet a Fanta egyik termékében, amit a Müller drogériákban lehet kapni.
Bár a visszahívási folyamat már szeptember elején megkezdődött, a vállalat ekkor még nem adott ki hivatalos sajtóközleményt.
A stroke esélye annál nagyobb, minél gyakrabban fogyasztja valaki ezeket az üdítőket.
A szektort érintő egyik legfontosabb kihívásként azonosították a kávé nyersanyag árának folyamatos növekedését, amely az értéklánc minden állomásán érezteti a hatását.
Nem hiszed el milyen termék érkezik hétfőn a Lidl polcaira! Ezért sorok fogank állni a boltban.
Az USA-ban kapható Fantában konkrétan semennyi narancslé nincs - derült ki egy videóból.
A tervek szerint a pékárulánc az ősz folyamán a teljes országos hálózatára kiterjeszti az értékesítést.
Friss TikTok videójában a Szentkirályi tulajdonos jó hírrel szolgált az érdeklődőknek.
A Pénzcentrum videoblogja, a CashTag szakértővel igyekezett megvilágítani, miért van a magyar Fantában kevesebb narancslé, mint a más országokban kaphatóakban.
Ilyen nincs: egy nap alatt elkapkodták a magyar csúcsterméket a Lidl-ben.
Csúcstermék érkezett a Lidl kínálatába, ezúttal most a fiatalok rohanhatják le a boltokat. Megnéztük, hogy mikor startol az akció és számíthatunk a rohamra.
Az Országos Kereskedelmi Szövetség visszautasítja a Lázár János vádjait.
A Coca-Cola sem tagadja: eltérő összetételű Fanta narancsot árul Magyarországon. A Nébih már korábban is vizsgálta a gyártó termékeit, jogsértést viszont nem találtak.
Vasárnap zárul a 2024-es foci Eb, megnéztük, a hazai boltok milyen akciókkal készülnek az Európa-bajnokság döntőjére.
Szinte észrevétlenül sokasodnak a hazai piacon a különböző hírességek, influencerek, celebek üdítőitalai. Jó üzlet lehet vagy hamarosan kipukkan az a bizonyos lufi?
Alig 2 hete dobta piacra közös üdítőitalmárkáját a Szentkirályi vezér Balogh Levente és a cipőboltos-influenszer Pachert Balázs, máris eladtak 10 ezer darabot a termékből.
Whisper Ton is beáll a sorba, és piacra dobja saját italmárkáját, Sparkly néven. A termék júniustól lesz kapható.