30 °C Budapest
Whisper Ton piacra dobja Sparkly néven futó italmárkáját. Az új terméket az influenszer 2024. május 29-én jelentette be hivatalos YouTube-oldalán.

Whisper Ton rendkívüli bejelentése: Vége! - kiderült, mi áll az influenszer döntésének hátterében

2024. május 29. 20:52

Olyat húzott a kalapból az egyik legismertebb magyar influenszer, Whisper Ton, amire még nem volt példa itthon. Ja, de! Whisper Ton is beáll a sorba, és piacra dobja saját italmárkáját. A Sparkly néven fémjelzett ital 3 ízben lesz kapható júniustól.

Úgy látszik, nem sok kreativitás szorult a magyar influenszerekbe, amikor azon gondolkodnak, milyen bizniszbe vágjanak, ha már nem elég a "hagyományos" infuenszer-marketingből származó bevételük. Egyre többen rukkolnak elő ugyanis a zseniális ötlettel: energiaitalt, üdítőitalt dobnak piacra. Emlékezzünk vissza, anno Zsozéatya indította a sort az Nber energiaitallal, de van már italmárka-biznisze (ZENERGEE néven) Dopeman-nek is.

Ezúttal pedig a közismert magyar influenszer, Whisper Ton jelentette be, hogy piacra dobja saját italmárkáját, a Sparkly-t. Íme az igazán újdonságnak számító videós bejelentés, amiből az is kiderül, aki ezt az italt issza, pillanatok alatt olyanná válhat, mint Whisper Ton és közismert barátai:

Mint az a videóban elhangzik, a terméket júniustól lehet majd kapni, és három ízben - sárkánygyümölcs-grapefruit; mango-maracuja; bodza-citromfű - kerül majd piacra. A termékről ezen túlmenően egyelőre nem sokat tudni, így azt sem, hogy klasszikus energiaital lesz-e, vagy a fiatalok energiaital-fogyasztásának terítéken lévő korlátozása miatt inkább egy sima, fémdobozos üdítőital, esetleg valamilyen alkoholos long-drink. Egy biztos, a videóban pusztán "italnak" hívják a terméket.

Amúgy Whisper Ton italmárkájanak a dropjáról készült videó - amit több mint egy tucat videós-szakember készített - sem túl nagy ötlet. Hiszen épp a napokban láttunk egy erre kisértetiesen hasonlító alkotást a BALAZS KICKS sneaker-webshop tulajdonosától, aki szintén üdítőital-gyártásra adta a fejét, mondjuk legalább komolyabb szakmai háttértámogatással. Whisper Ton videója alatt amúgy azt írják, hogy Ryan Trahan amerikai YouTuber, vlogger és vállalkozó munkássága adta az inspirációt a reklámfilmhez.

Prémium kategóriás üdítőitalt dobott piacra Balogh Levente és Pachert Balázs is

Nemrég számoltunk be róla, hogy Prémium kategóriás üdítőitalt dobott piacra Balogh Levente és Pachert Balázs. A Pénzcentrumnak a Szentkirályi Magyarország alapító tulajdonosa elmondta, hogy a terméket, árazás és egyéb terméktulajdonságok szempontjából is az amerikai Prime üdítők versenytársának szánják. Erről itt olvashatsz részletesen:

NULLA FORINTOS SZÁMLAVEZETÉS? LEHETSÉGES! MEGÉRI VÁLTANI!

Nem csak jól hangzó reklámszöveg ma már az ingyenes számlavezetés. A Pénzcentrum számlacsomag kalkulátorában ugyanis több olyan konstrukciót is találhatunk, amelyek esetében az alapdíj, és a fontosabb szolgáltatások is ingyenesek lehetnek. Nemrég három pénzintézet is komoly akciókat hirdetett, így jelenleg a CIB Bank, a Raiffeisen Bank, valamint az UniCredit Bank konstrukcióival is tízezreket spórolhatnak az ügyfelek. Nézz szét a friss számlacsomagok között, és válts pénzintézetet percek alatt az otthonodból. (x)

Te mit gondolsz a saját márkás termékekről?

A következő hetekben a Pénzcentrum és a Debreceni egyetem közös, nagymintás felmérést végez, hogy kiderüljön, hogyan vélekednek a hazai vásárlók az ún. kereskedelmi/saját márkás, illetve a gyártói márkás termékekről. Az alábbiakban arra szeretnénk megkérni, hogy töltsd ki a kérdőívet, ezzel segítve munkánkat. Köszönjük!

Nyitókép: képernyőkép Whisper Ton videójából - youtube.com/@WhisperTon

NEKED AJÁNLJUK
Temérdek magyar él óriási tévhitben: azt hiszik, olcsón vásárolnak, pedig így sokkal jobban megérné

"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.

Megelégelték a fővárost, a Mátrába költöztek: lesajnált csodakertet próbál megmenteni a fiatal pár

Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?

Három kiló ruháért másik három kilót kapsz - így forgasd fel a ruhatáradat! (x)

Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.

Erről ne maradj le!
NAPTÁR
Tovább
2025. június 8. vasárnap
Medárd
23. hét
EZT OLVASTAD MÁR?
Pénzcentrum  |  2025. június 7. 19:18