A vállalat, amely nevét szinte az élelmiszer-tárolás szinonimájaként használja, az elmúlt években sikertelenül próbálta felfrissíteni termékeit és újrapozícionálni magát.
Az USA-ban kapható Fantában konkrétan semennyi narancslé nincs - derült ki egy videóból.
A nyár elején robbantotta a bombát a Pénzcentrum: mint beszámoltunk róla, az Olaszországban kapható Fantában jóval magasabb a gyümölcstartalom, mint a hazai boltokban kaphatóakban, és ezt a gyártó sem tagadta.
Az ügy akkora vihart kavart, hogy az építési és közlekedési miniszter, Lázár János is kimondottan éles hangú írásban kelt ki a multicégek és a hazai kereskedők ellen is, még egy törvénymódosítást is kilátásba helyezve. A válasz sem késett, az Országos Kereskedelmi Szövetség egy viszontválaszban kérte ki magának, hogy belekeverjék a kereskedőket az ügybe.
Úgy tűnik, hogy nem csak az európai országokban eltérőek az összetevők, most egy olyan videóra bukknatunk, amelyben az USA-ban kapható üdítőt hasonlítják össze az olasszal. Mint a videó készítője elmondta:
az amerikai Fantában egyáltalán nincsen narancslé, csak különféle színezékek és adalékok.
Ezzel szemben, mint megírtuk, az olaszban 12% a gyümölcslétartalom, a magyarban pedig 5%. De például a görögországi termékben még ennél is magasabb, 20% a gyümölcslétartalom.
Mindig azt mondom, hogy figyelni kell az élelmiszer-összetevőkre az Egyesült Államokban. Nincs olyan üdítőital, ami jót tenne, de én csak akkor engedem meg magamnak a Fanta-t, amikor Olaszországban vagyok. Európában rengeteg szabályozás vonatkozik az élelmiszerekben használható vegyszerekre, bárcsak nálunk is így lenne. Az emberek, nézzétek meg a címkéket
- mondta a videóban.
@miciamammas ♬ original sound - Dena Mamma
Nyílt homoktövis élményszüretet hirdet augusztus-szeptemberre egy Tápió-vidéki, többszörösen díjazott gazda.
A filmvilág szerelmeseinek nyújt különleges szórakozást egy új társasjáték, amely egyszerre teszteli a filmismereteket és teremt gyorsan oldott légkört baráti összejöveteleken.
Az idén októberben harmadszorra elinduló Launchpad programról Kövesdi Gáborral, a Brancsközösség alapítójával beszélgettünk.
Van, aki meztelenül, törölközőbe csavarva kényelmetlenül érzi magát, míg szintetikus anyagból készült fürdőruhában beülni a gőzbe több okból sem szerencsés.
-
Sokan meg fognak lepődni, amikor nyugdíjas korba kerülnek
Az állami nyugdíjat milyen megtakarításokkal egészíti ki, hogy ugyanazt az életszínvonalat fenn tudja tartani, mint az aktív éveiben?
-
Új vásárlók a magyar drogériákban: így változott meg a piac
A drogérialáncok nem csak hazánkban, Európa többi országában is dinamikusabban fejlődnek, mint a többi lánc.
-
Stabil hozam és biztonság a befektetőknek (x)
A műtárgypiac egyre népszerűbb a befektetők körében, mivel stabil értéknövekedést és pénzügyi biztonságot kínál a gazdasági bizonytalanságokkal szemben.