A Lidl új biztonsági technológiát vezet be a növekvő bolti lopások elleni küzdelem jegyében, követve a Tesco májusi hasonló lépését.

Az USA-ban kapható Fantában konkrétan semennyi narancslé nincs - derült ki egy videóból.
A nyár elején robbantotta a bombát a Pénzcentrum: mint beszámoltunk róla, az Olaszországban kapható Fantában jóval magasabb a gyümölcstartalom, mint a hazai boltokban kaphatóakban, és ezt a gyártó sem tagadta.
Az ügy akkora vihart kavart, hogy az építési és közlekedési miniszter, Lázár János is kimondottan éles hangú írásban kelt ki a multicégek és a hazai kereskedők ellen is, még egy törvénymódosítást is kilátásba helyezve. A válasz sem késett, az Országos Kereskedelmi Szövetség egy viszontválaszban kérte ki magának, hogy belekeverjék a kereskedőket az ügybe.
Úgy tűnik, hogy nem csak az európai országokban eltérőek az összetevők, most egy olyan videóra bukknatunk, amelyben az USA-ban kapható üdítőt hasonlítják össze az olasszal. Mint a videó készítője elmondta:
az amerikai Fantában egyáltalán nincsen narancslé, csak különféle színezékek és adalékok.
Ezzel szemben, mint megírtuk, az olaszban 12% a gyümölcslétartalom, a magyarban pedig 5%. De például a görögországi termékben még ennél is magasabb, 20% a gyümölcslétartalom.
Mindig azt mondom, hogy figyelni kell az élelmiszer-összetevőkre az Egyesült Államokban. Nincs olyan üdítőital, ami jót tenne, de én csak akkor engedem meg magamnak a Fanta-t, amikor Olaszországban vagyok. Európában rengeteg szabályozás vonatkozik az élelmiszerekben használható vegyszerekre, bárcsak nálunk is így lenne. Az emberek, nézzétek meg a címkéket
- mondta a videóban.

Fellélegezhetnek a magyarok a boltok kasszáinál: nagyon jó hírt kaptak, a tej- és tojásárakat érinti
Megállapítható, hogy az ellátási láncban a jövedelmi viszonyok a termelői és a feldolgozói szint felé tolódtak el
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Milliárdos biznisz a háttérben: a göngyölegtisztítás lehet a magyar beszállítók aduja
Pirint Tamást, a Logicon Invest ügyvezetőjét kérdeztük.
-
Újabb okosórás fizetést vezet be a Gránit Bank (x)
A Garmin és a Xiaomi okosórákon is érintésmentesen fizethetnek a napokban élesített fejlesztés révén a Gránit Bank ügyfelei. A bank az innovációval tovább bővítette a gyors és kényelmes fizetési megoldásainak körét.


