A „kék zónák” fogalma régóta izgatja a hosszú élet titkát kereső világ fantáziáját:de lehet, hogy valójában mégsem léteznek?

A Coca-Cola Company több ezer doboz cukormentes limonádét hívott vissza az Egyesült Államokban, miután kiderült, hogy a termékek tévesen lettek címkézve. Az amerikai Élelmiszer- és Gyógyszerügyi Hivatal (FDA) jelentése szerint a visszahívott olaszok valójában cukortartalmú változatok voltak - tudósított a CNN.
Az FDA közleménye alapján a visszahívás II. osztályú besorolást kapott, ami azt jelenti, hogy "egészségkárosító helyzetet jelent, ahol az egészségkárosodás távoli valószínűsége fennáll". A probléma súlyosságát jelzi, hogy egy doboz Minute Maid limonádé az Amazon termékinformációi szerint 40 gramm cukrot tartalmaz.
A visszahívás összesen több mint 13 000 láda Minute Maid Zero Sugar limonádét érint, amelyeket Indiana, Kentucky és Ohio államokban lévő kiskereskedőkhöz szállítottak. A fogyasztók a csomagoláson található FEB1725CNA vagy FEB1725CNB kódok alapján azonosíthatják a visszahívott termékeket.
Bár a visszahívási folyamat már szeptember elején megkezdődött, a vállalat ekkor még nem adott ki hivatalos sajtóközleményt. A Coca-Cola a CNN-nek adott nyilatkozatában hangsúlyozta: "Egyetlen érintett termék sem maradt a piacon, és az összes visszahívási tevékenység ezeken a piacokon befejeződött."
Az FDA azonban továbbra is folyamatban lévőnek tekinti az ügyet, ami arra utal, hogy a hatóság még vizsgálja az eset körülményeit és lehetséges következményeit.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Vállalkozói álmok: egyre több magyar fiatal vált alkalmazotti létből saját üzletre
OTP Junior Piacralépők: tíz fiatal vállalkozó versenyez 10 millió forintos fejlesztési támogatásért.
-
Brutális hiba, ha egy munkáltató csak a fizetéssel akarja megtartani a dolgozóit: ez ma már kevés
Berta Pétert, a WHC Csoport ügyvezetőjét kérdeztük.
-
Közel 170 háztartási és higiéniai termék lesz olcsóbb ezekben az üzletekben
A PENNY Magyarország által bevezetett árcsökkentés a diszkontlánc vegyi áru választékának csaknem felét érinti.
-
A kozmetikai márkák sikere már nem csak a boltok polcain dől el (+Videó)
A Rossmann Beauty Expo-ra idén több mint 5500-an látogattak el.


