November közepéig 700 millió palackot, üveget és dobozt váltottak vissza Magyarországon az új visszaváltási rendszerben.
Brutális akciót robbant hétfőn a Lidl: ilyen még nem volt, igazi sztártermék érkezik a diszkontokba
Hétfőtől érkezik a Lidl polcaira, sok fiatal kedvenc influenszere, Whisperton saját márkás üdítője, a Sparkly - szúrta ki a Pénzcentrum. Korábban a cipőboltos-influenszernek, Pachert Balázsnak is sikerült már belistáznia egy ún. in-out akcióra a Szentkirályi-vezér Balogh Leventével közös üditőitalát, a ZORD-ot a diszkontláncba.
Hétfőtől érkezik a Lidl polcaira, sok fiatal kedvenc influenszere, Whisperton saját márkás üdítője, a Sparkly - vette észre a Pénzcentrum.
Mint arról korábban már beszámoltunk, az üdítőital jelenleg 3 ízben kapható, vélhetően mindegyik típus elérhető lesz a Lidl országos diszkonthálózatában. Ezek a Sparkly ízek a következők:
- Mangó-Maracuja
- Sárkánygyümölcs- Grapefruit
- Bodza-citromfű.
Akik megkóstolnák az üdítőt, azoknak jó hír lehet, hogy a Lidl-ben vélhetően egyesével is lehet majd kapni a termékeket. A hivatalos Sparkly-webshopból ugyanis jelenleg kizárólag nagyobb tételben lehet megvásárolni a termékeket: a legkisebb, 6 darabos kiszerelés 2 940 forint, tehát darabja így 490 forint az üdítőnek. Arról egyelőre incs hírünk, mennyi lesz majd a Lidl-ben a termék ára. Íme az ún in-out akcióról megoszott poszt:
@thesparklydrink ♬ original sound - thesparklydrinkBárkinek járhat ingyen 8-11 millió forint, ha nyugdíjba megy: egyszerű igényelni!
A magyarok körében évről-évre nagyobb népszerűségnek örvendenek a nyugdíjmegtakarítási lehetőségek, ezen belül is különösen a nyugdíjbiztosítás. Mivel évtizedekre előre tekintve az állami nyugdíj értékére, de még biztosítottságra sincsen garancia, úgy tűnik ez időskori megélhetésük biztosításának egy tudatos módja. De mennyi pénzhez is juthatunk egy nyugdíjbiztosítással 65 éves korunkban és hogyan védhetjük ki egy ilyen megtakarítással pénzünk elértéktelenedését? Minderre választ kaphatsz ebben a cikkben, illetve a Pénzcentrum nyugdíj megtakarítás kalkulátorában is. (x)
Korábban már részletesen írtunk róla, hogy már-már sokasodnak a hazai piacon a különböző hírességek, influencerek, celebek üdítőitalai. A speciális ízeket és egyedi dizájnt ígérő aludobozos termékeket általában online shopokból szerezhetjük be, ritkább esetben egy-egy üzletlánc polcain időszakosan elérhetőek. A teljesség igénye nélkül, dobott már piacra saját márkás italt a mémgyáros Tibi Atya; a videós Zsozé; de komoly felfordulás volt az OXO Bubble Tea hazai debütálása is. De vehetünk üdítőt JustVidmantől; Abosi Barnitól; Jánosik Gergőtől; illetve a fentebb már említett Balázs KICKS-től, aki Balogh Leventével dobta piacra a ZORD-ot nemrég. Itt a részletes cikkünk a témban:
A Wörtering matricák megkönnyítik a nyelvtanulást a tanulási nehézségekkel küzdő gyerekeknek.
A "Pisztrángok, szevasztok!" című könyv az online zaklatás és egyéb digitális veszélyek témáját járja körül, különös tekintettel a 7-12 éves korosztályra.
Balogh Petya: Ennyi lelkes, inspirált fiatalt egy helyen még nem is láttam életemben.
Nyílt homoktövis élményszüretet hirdet augusztus-szeptemberre egy Tápió-vidéki, többszörösen díjazott gazda.
-
Még könnyebb lesz a lakástakarékok felhasználása: te mit vennél belőle?
A lakástakarék megtakarítás lényegében bármilyen lakáscélra felhasználható.
-
Te mire költenéd a lakástakarékpénztári megtakarításodat?
A lakástakarék típusú öngondoskodás a piaci változások közepette is képes biztonságot adni.
-
20 éves Magyarország egyik legkedveltebb üzletlánca, a Lidl (x)
Közel 3,5 millió magyar elsőszámú választása, ha élelmiszerről van szó.