A Hungaroring fejlesztése és a Forma-1-es Magyar Nagydíj rendezése jelentős gazdasági és országimázs-építő hatással bír

Ledobta a bombát a Meki, elképesztő újdonság tarolhat Magyarországon: brutális hűségakciót villantottak
Nem mindennapi ajánlatot kínál a gyorsétteremlánc: már zuhanyzás közben is velünk lehet a Meki egyik termékének az illata.
Nem mindennapi akciót villant az egyik legnépszerűbb gyorsétteremlánc Magyarországon: a sokak által nagyon kedvelt desszert, a forró almás pite illatát "zárták" tusfürdőbe, vagyis most már ezt is beszerezhetjük - na persze csak akkor, ha benne vagyunk az étterem hűségprogramjában.
Az almáspite-illatú tusfürdő megszerzésének az a feltétele, hogy vagy reggelire fogyasszunk sok mindent, vagy pedig a nagyobb menüt kérjük egy másik étkezés alkalmával. Ez azonban még nem minden, rendelkeznünk kell 300 hűségponttal is a programban - ehhez pedig előzetesen regisztráció is szükséges.

Az étterem saját posztjában azt is jelezte, hogy az ajánlat természetesen nem örökké él, így aki ilyet szeretne, igyekeznie kell a pontgyűjtéssel. Az ajánlat 2024.11.19-től a készlet erejéig érvényes és kizárólag a MyMeki Hűségprogramban található hűségajánlat beváltásával érhető el, egy McMenü Plusz vásárlása és 300 hűségpont beváltása esetén.
A beváltáshoz regisztráció és a hűségprogramban való részvétel szükséges, a McDonald’s appban csak 16 éven felüliek regisztrálhatnak - derül még ki a posztból.

Mégse ment ki a divatból a borravaló? Úgy jattolnak a magyarok a futároknak, mintha nem lenne holnap
A legtöbben már megelőlegezve, a kiszállítás előtt adnak és a rendelésszámokhoz arányosan Budapesten kapják a legtöbb borravalót a futárok.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.


