8 milliárd forintot bukott egy nem jól időzített adásvétellel Balogh Levente, de mint mondta: nem volt más választása, a Szentkirályi fennmaradása forgott kockán.
Alig 2 hete dobta piacra közös üdítőitalmárkáját a Szentkirályi vezér Balogh Levente és a cipőboltos-influenszer Pachert Balázs, máris eladtak 10 ezer darabot a termékből. A Prime üdítők versenytársának szánt szomjoltó 990 forintba kerül.
Mint arról nemrég beszámoltunk, prémium kategóriás üdítőitalt dobott piacra Balogh Levente és Pachert Balázs. A Pénzcentrumnak a Szentkirályi Magyarország alapító tulajdonosa korábban elmondta, hogy a terméket, árazás és egyéb terméktulajdonságok szempontjából is az amerikai Prime üdítők versenytársának szánják.
Most pedig egyik friss videójában osztotta meg a BALAZS KICKS sneaker-webshop tulajdonosa, Pachert Balázs, hogyan is indult a prémium üdítő értékesítése. Az MC Istivel készült anyag elején Balázs elárulta, hogy már az első héten több mint 10 000 darab (!) fogyott a termékből.
Nos, figyelembe véve, hogy egyelőre csak néhány helyen lehet kapni a terméket - saját webshopban, illetve a BALAZS KICKS üzletben, valamint a MOM Park bevásárlóközpontban található LENOA kávézóban lehet megvásárolni - igencsak jól fest az értékesített darabszám. Ez ugyanis azt jelenti, hogy
a termék 990 forintos fogyasztói árával számolva egyetlen hét alatt 9,9 millió forintos árbevételt realizált Balogh Levente és Pachert Balázs közös biznisze.
Amennyiben folytatódik ez a trend (ezt több tényező is befolyásolja: a kezdeti hype ugyan apadhat, viszont bejöhetnek új értékesítési helyek, amelyek szélesítik a piaci kapitalizációt, tehát a terékéletgörbe nagy valószínűséggel még vélhetően a felefele ívelő fázisában van), akkor ez azt jelenti, hogy havi szinten közel 40 millió forintot, éves szinten pedig bő 472 millió forintos eredményt érhetnek el.
LAKÁST, HÁZAT VENNÉL, DE NINCS ELÉG PÉNZED? VAN OLCSÓ MEGOLDÁS!
A Pénzcentrum lakáshitel-kalkulátora szerint ma 19 173 855 forintot 20 éves futamidőre már 6,54 százalékos THM-el, havi 141 413 forintos törlesztővel fel lehet venni az UniCredit Banknál. De nem sokkal marad el ettől a többi hazai nagybank ajánlata sem: a K&H Banknál 6,64% a THM, míg a CIB Banknál 6,68%; a MagNet Banknál 6,75%, a Raiffeisen Banknál 6,79%, az Erste Banknál pedig 6,89%. Érdemes még megnézni magyar hitelintézetetek további konstrukcióit is, és egyedi kalkulációt végezni, saját preferenciáink alapján különböző hitelösszegekre és futamidőkre. Ehhez keresd fel a Pénzcentrum kalkulátorát. (x)
Sorra dobják piacra az üdítőket a magyar influenszerek
Úgy látszik, nem sok kreativitás szorult a magyar influenszerekbe, amikor azon gondolkodnak, milyen bizniszbe vágjanak, ha már nem elég a "hagyományos" infuenszer-marketingből származó bevételük. Egyre többen rukkolnak elő ugyanis a zseniális ötlettel: energiaitalt, üdítőitalt dobnak piacra. Emlékezzünk vissza, anno Zsozéatya indította a sort az Nber energiaitallal, de van már italmárka-biznisze (ZENERGEE néven) Dopeman-nek is.
Most pedig az egyik legismertebb magyar influenszer, Whisper Ton húzott olyat a kalapból, amire még nem volt példa itthon. Ja, de! Mint megírtuk, Whisper Ton is beáll a sorba, és piacra dobja saját italmárkáját. A Sparkly néven fémjelzett ital 3 ízben kapható júniustól. Ton picit lejjebb ment árazásban, nála 2940 forintba kerül egy hatos pack, azaz palackonként 490 forint a fogyasztói ár. Kíváncsian várjuk, tőle is úgy kapkodják majd a terméket, mint Pachert Balázstól.
A Wörtering matricák megkönnyítik a nyelvtanulást a tanulási nehézségekkel küzdő gyerekeknek.
A "Pisztrángok, szevasztok!" című könyv az online zaklatás és egyéb digitális veszélyek témáját járja körül, különös tekintettel a 7-12 éves korosztályra.
Balogh Petya: Ennyi lelkes, inspirált fiatalt egy helyen még nem is láttam életemben.
Nyílt homoktövis élményszüretet hirdet augusztus-szeptemberre egy Tápió-vidéki, többszörösen díjazott gazda.
-
Még könnyebb lesz a lakástakarékok felhasználása: te mit vennél belőle?
A lakástakarék megtakarítás lényegében bármilyen lakáscélra felhasználható.
-
Te mire költenéd a lakástakarékpénztári megtakarításodat?
A lakástakarék típusú öngondoskodás a piaci változások közepette is képes biztonságot adni.
-
20 éves Magyarország egyik legkedveltebb üzletlánca, a Lidl (x)
Közel 3,5 millió magyar elsőszámú választása, ha élelmiszerről van szó.