Az online kötések átlagdíja a tavalyi szint közelében, 32-33 ezer forint között alakul.
Utazásonként 3 ezer forintot költünk az utasbiztosításunkra fejenként, ami elegendő lehet az esetleges baleset, betegség, poggyászkár fedezetére. Az autónkra azonban sokkal kevesebben figyelünk, a külföldre utazók mindössze 30 százaléka gondol autójának biztosítására.
A Vienna Life biztosító az elmúlt hónapokban 60 ezer tavalyi utasbiztosítási szerződés adatait elemezte, amelyekből kiderült, hogy az ügyfelek számára- a biztosítás díja,
- a szolgáltatási összegek nagyságrendje és
- az online kötés lehetősége a három fő szempont.
Az adatok szerint az ügyfelek 70 százaléka értékes műszaki cikket is visz magával külföldre, s csupán 30 százalékuk biztosítja autóját.
A többség Ausztriába, Horvátországba és Olaszországba utazik, és átlagosan 4-7 napot tölt külföldön. A Horvát Idegenforgalmi Közösség adatai szerint a tavalyi évben 397 ezer magyar, 2,1 millió vendégéjszakát töltött a horvát tengerpartokon. Ezek az ügyfelek digitálisan érettek és jellemzően önállóan szervezik meg utazásukat, így online csatornákon érhetőek el.
Ki jár jól ezzel? Újabb törvény került benyújtásra az Önkéntes Kölcsönös Biztosító Pénztárak ügyében
A társadalmi egyeztetés keretében beérkezett módosításokkal került benyújtásra az Önkéntes Kölcsönös Biztosító Pénztárakról szóló törvény.
A Wörtering matricák megkönnyítik a nyelvtanulást a tanulási nehézségekkel küzdő gyerekeknek.
A "Pisztrángok, szevasztok!" című könyv az online zaklatás és egyéb digitális veszélyek témáját járja körül, különös tekintettel a 7-12 éves korosztályra.
Balogh Petya: Ennyi lelkes, inspirált fiatalt egy helyen még nem is láttam életemben.
Nyílt homoktövis élményszüretet hirdet augusztus-szeptemberre egy Tápió-vidéki, többszörösen díjazott gazda.
-
Még könnyebb lesz a lakástakarékok felhasználása: te mit vennél belőle?
A lakástakarék megtakarítás lényegében bármilyen lakáscélra felhasználható.
-
Te mire költenéd a lakástakarékpénztári megtakarításodat?
A lakástakarék típusú öngondoskodás a piaci változások közepette is képes biztonságot adni.
-
20 éves Magyarország egyik legkedveltebb üzletlánca, a Lidl (x)
Közel 3,5 millió magyar elsőszámú választása, ha élelmiszerről van szó.