Donald Trump Jr. látogatása Grönlandra újabb fejezettel bővíti az Egyesült Államok és a dán autonóm terület közötti feszült viszonyt.
A McDonald's új menüvel készül visszahódítani a vásárlókat az Egyesült Államokban. A gyorsétteremlánc kedden indítja útjára a "McValue" elnevezésű kínálatot, amely az elmúlt évek legnagyobb változását hozza a cég életében. Az új koncepció célja, hogy megfizethető opciókat kínáljon a pénztárcájukra egyre jobban figyelő fogyasztóknak - írja a CNN.
Az új értékmenü központi eleme a már korábban bevezetett, népszerű 5 dolláros (~2 ezer forintos) étkezési ajánlat. Emellett a "McValue" kínálat tartalmaz egy "Buy One, Add One for $1" (Vásárolj egyet, adj hozzá egyet 1 dollárért) opciót is, amely a reggeliző vendégek számára lesz elérhető. A menü további érdekessége, hogy mobilalkalmazás-exkluzív ajánlatokat, valamint a franchise partnerek által összeállított helyi étel- és italajánlatokat is magában foglal.
A lépés hátterében a McDonald's elmúlt időszakban tapasztalt teljesítménye áll. A vállalat értékmegítélése romlott a költségtudatos vásárlók körében, miután az átlagos tételárak 2019 óta mintegy 40%-kal emelkedtek. A cég szerint ez az áremelkedés összhangban van a növekvő költségeikkel.
A McDonald's novemberben jelentette be az új étlapot, nem sokkal egy E. coli járvány kitörése után, amely jelentősen visszavetette az eladásokat és a forgalmat. A vállalat most 100 millió dollárt fordít marketingre és azoknak a franchise-oknak a támogatására, amelyeket leginkább érintett az azóta lezárult egészségügyi riadalom.
David Henkes, a Technomic élelmiszeripari kutató- és tanácsadó cég vezető igazgatója szerint a McValue országos bevezetése segít "erősíteni a McDonald's értékorientált márkaként való szélesebb körű megítélését". Henkes hozzátette: "Az éttermi forgalom továbbra is kihívásokkal küzd, és ez valóban azt a gondolkodásmódot képviseli, hogy az érték a belátható jövőben is fontos lesz a fogyasztók számára."
LAKÁST, HÁZAT VENNÉL, DE NINCS ELÉG PÉNZED? VAN OLCSÓ MEGOLDÁS!
A Pénzcentrum lakáshitel-kalkulátora szerint ma 19 170 925 forintot 20 éves futamidőre már 6,26 százalékos THM-el, havi 138 454 forintos törlesztővel fel lehet venni az UniCredit Banknál. De nem sokkal marad el ettől a többi hazai nagybank ajánlata sem: a CIB Banknál 6,68% a THM, míg a MagNet Banknál 6,88%; az Erste Banknál 7,00%, a Raiffeisen Banknál 7,00%, a K&H Banknál pedig 7,49%. Érdemes még megnézni magyar hitelintézetetek további konstrukcióit is, és egyedi kalkulációt végezni, saját preferenciáink alapján különböző hitelösszegekre és futamidőkre. Ehhez keresd fel a Pénzcentrum kalkulátorát. (x)
Az új menükategória a McDonald's legnagyobb értékorientált erőfeszítése 2018 óta, amikor egyes tételeket 1 és 3 dollár közötti áron kínált. Az akkori egy dolláros menü azonban kevésbé volt sikeres, mint a tavaly nyáron bevezetett 5 dolláros értékű étkezés. A tapasztalatok azt mutatják, hogy a vásárlók nem feltétlenül a legolcsóbb ételeket keresik, hanem inkább azt, hogy több értéket kapjanak a pénzükért.
A befektetők február 3-án, a McDonald's negyedéves eredményeinek közzétételekor láthatják először, hogy ezek az erőfeszítések beváltották-e a hozzájuk fűzött reményeket.
Most bárki ajándékozhat személyre szóló dalt karácsonyra bármelyik szerettének. A SONG4U a mesterséges intelligenciát és személyes történeteket ötvözve készít egyedi dalokat.
A Wörtering matricák megkönnyítik a nyelvtanulást a tanulási nehézségekkel küzdő gyerekeknek.
A "Pisztrángok, szevasztok!" című könyv az online zaklatás és egyéb digitális veszélyek témáját járja körül, különös tekintettel a 7-12 éves korosztályra.
Balogh Petya: Ennyi lelkes, inspirált fiatalt egy helyen még nem is láttam életemben.
-
Béren felüli juttatások 2025: így változhat a cafeteria
A Multi-Pay szakértői szerint a vállalatok jelentős része nem tudja hatékonyan működtetni a béren felüli juttatások rendszerét.