Az online piacterek egyre nagyobb szerepet játszanak a mezőgazdasági termékek és eszközök adásvételében, legyen szó traktorokról, haszonállatokról vagy vetőmagokról.

2024 december 10-én délben ünnepélyesen megnyílt a SHEIN első magyarországi üzlete a budapesti Sugár Bevásárlóközpontban, az Örs vezér terén. A népszerű globális divatmárka, amely eddig főként online platformjairól volt ismert, ezzel a lépéssel belépett a hazai kiskereskedelmi piacra, egyelőre ugyan csak egy pop-up store formájában.
Az eseményre hatalmas érdeklődés mutatkozott, sokan már nyitás előtt sorban álltak, hogy elsőként léphessenek be az új üzletbe. Az üzlet egyedi koncepcióval nyílt meg: modern, letisztult belső térrel és széles választékkal várja a divat szerelmeseit. A kínálatban helyet kaptak a legújabb trendeknek megfelelő ruhadarabok, cipők, kiegészítők, valamint otthoni dekorációs termékek is.
Az árakat a SHEIN online áruházában megszokott szinten tartották, így a vásárlók mostantól személyesen is élvezhetik a megfizethető divat nyújtotta előnyöket. Az üzlet nyitása alkalmából számos exkluzív akcióval és ajándékkal kedveskedtek a vásárlóknak, ami tovább növelte az érdeklődést.
Watch on TikTok
A SHEIN fizikai boltjának megjelenése mérföldkőnek számít, mégha egyelőre csak egy pop-up store-ról is van szó (tehát a márka néhány hónapra, esetleg néhány hétre elfoglal egy üzlethelyiséget) a márka történetében, hiszen ezáltal még közelebb kerülhetnek a magyar vásárlókhoz.
JÓL JÖNNE 3,1 MILLIÓ FORINT?
Amennyiben 3 107 405 forintot igényelnél 5 éves futamidőre, akkor a törlesztőrészletek szerinti rangsor alapján az egyik legjobb konstrukciót, havi 66 220 forintos törlesztővel a CIB Bank nyújtja (THM 10,61%), de nem sokkal marad el ettől az UniCredit Bank 67 312 forintos törlesztőt (THM 11,39%) ígérő ajánlata sem. További bankok ajánlataiért, illetve a konstrukciók pontos részleteiért (THM, törlesztőrészlet, visszafizetendő összeg, stb.) keresd fel a Pénzcentrum megújult személyi kölcsön kalkulátorát. (x)
Az üzlet újabb színt hoz az Örs vezér terén található Sugár kínálatába, amely így még vonzóbb célponttá válhat a vásárlók számára. A SHEIN belépése a hazai offline piacra azt mutatja, hogy a globális márkák is egyre nagyobb potenciált látnak a magyar vásárlói bázisban.

"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Fenntarthatóság és sztármárkák: ezek a legfrissebb trendek a drogériákban
Utánajártunk, hogy mekkora a keresletnövekedés a celebmárkák iránt és hogyan zajlik a termékfejlesztés.
-
Megtérülhet egy csúcskategóriás robotporszívó? A Dreame X50 Ultra Complete válasza meglepő! (x)
Elsőre két dologgal érdemes tisztában lennünk! Az első kérdés, hogy Ön olyan átlagos háztartások közé tartozik-e, amelyek évente több száz órát töltenek takarítással? A második kérdés, hogy mennyit ér Önnek a szabadidő?
-
Minőség és hagyomány a Gyulahúsnál a kiváló termékekért (x)
A Gyulahús Kft. Gyulai Pokol szalámija kiérdemelte a Kiváló Minőségű Élelmiszer (KMÉ) védjegyet, bizonyítva a tradicionális gyártás kiválóságát.
-
Állampapír? Globális piacok? TBSZ? - A szakértő válaszol (x)
A Lightyear befektetési platform március 5-én webináriumot szervezett az állampapírokról és a tartós befektetési számla (TBSZ) előnyeinek kihasználásáról.
Green Transition & ESG 2025
AI in Business 2025
Biztosítás 2025


