A bankok több milliárd forintot buknak a kormány új készpénzhasználathoz kötődő rendeletén.
Lecseréli kupakjait a Coca-Cola, egy kampány keretében a logók helyett palack újrahasznosítására buzdító grafikát helyeznek el záróelemeken.
A Coca-Cola Magyarország üdvözli az üdítőital-csomagolások minél nagyobb arányú visszagyűjtését, visszaválthatóságát célzó kormányzati kezdeményezést. Tudjuk, hogy a műanyag hulladékok nem megfelelő kezelése komoly környezetvédelmi problémát jelent, ezért szeretnénk kivenni a részünket a megoldásból is. Meggyőződésünk, hogy a csomagolóanyagok visszagyűjtésével és újrahasznosításával megvalósítható körforgás a csomagolási hulladékok kezelésének leghatékonyabb módja - írják a közleményükben.
A szelektív hulladékgyűjtés népszerűsítésére ezért hamarosan országos szemléletformáló kampányt indít a multi, melynek részeként valamennyi üdítőitaluk kupakját lecserélik: az adott márka logója helyett a palack újrahasznosítására buzdító grafikát helyezünk el a záróelemeken. Amik így fognak kinézni:

A vállalat ezen felül megemlíti, hogy műanyag palackjaik már ma is 100 százalékban újrahasznosíthatók. Évről-évre növeli a palackjaikban felhasznált újrahasznosított műanyag arányát is, ez jelenleg átlagosan 24 százalék, amelyet 2030-ig 50 százalékra növelnek. És folyamatosan csökkentik a felhasznált műanyag mennyiségét: az elmúlt években 15 százalékkal, idén pedig további 4 százalékkal kevesebb műanyag szükséges a palackjaikhoz.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
A SPAR Magyarország a kiemelkedő minőség elkötelezettje (x)
A SPAR Magyarország 6 terméke már viseli a KMÉ-védjegyet, amely a minőség és a fogyasztói bizalom garanciája az élelmiszerpiacon.
Portfolio Gen Z Fest 2025


