Nyolc különböző üzletlánc WC-papírját tesztelték, hogy kiderüljön, melyik kínálja a legjobb minőséget és ár-érték arányt.

A brit Tesco további árcsökkentéseket helyezett kilátásba, ami fokozza a szupermarketek közötti árversenyt. Ken Murphy vezérigazgató a verseny "intenzívebbé válásáról" beszélt, miközben a vállalat akár 500 millió font költségcsökkentést is tervez.
A Tesco jelezte, hogy erősödik az árverseny a brit szupermarketek között. Ken Murphy vezérigazgató a verseny "intenzívebbé válásáról" beszélt, miközben a vállalat akár 500 millió font költségcsökkentést is céloz meg - írta meg az Independent.
Murphy kiemelte, hogy növekvő nyomás nehezedik rájuk az árak csökkentésére, miután az Asda nemrég bejelentette, hogy 25 éve a legnagyobb mértékű árcsökkentést hajtja végre. A Tesco arra számít, hogy a következő évben akár 400 millió fonttal is csökkenhet a nyeresége a Murphy által "nagyon versenyképes piacnak" nevezett környezetben.
"Az elmúlt néhány hónapban a brit piac versenyintenzitásának további növekedését tapasztaltuk. Elkötelezettek vagyunk amellett, hogy a Tescónál vásárló ügyfelek a legjobb piaci értéket kapják, és további lehetőségeket látunk versenyképességünk védelmére és erősítésére" - közölte a vállalat.
Az élelmiszer-kereskedelmi óriás közlése szerint a korrigált működési eredménye várhatóan 2,7 milliárd és 3,0 milliárd font között alakul, szemben a legutóbbi pénzügyi év 3,1 milliárd fontjával. Murphy szerint ez az előrejelzés "rugalmasságot és tűzerőt biztosít számunkra" a növekvő versenyre való reagáláshoz.
Nagy-Britannia jelentős élelmiszerláncai már egy árháború korai szakaszában vannak, ami már milliárdokat törölt részvényárfolyamaikból. Mindez Allan Leighton, az Asda elnökének márciusi nyilatkozata után következett be, aki átfogó árcsökkentéseket ígért a versenyképesség növelése érdekében.
A Tesco azt is közölte, hogy további 500 millió fontot kíván lefaragni a rezsiköltségeiből, hogy "segítsen ellensúlyozni az új működési költségek inflációját", részben a kormány által nemrég bevezetett munkáltatói adóemelések következtében. A vállalat tavaly év végén figyelmeztetett az áremelkedésre és az inflációra a munkáltatói társadalombiztosítási járulékok emelése miatt.
NULLA FORINTOS SZÁMLAVEZETÉS? LEHETSÉGES! MEGÉRI VÁLTANI!
Nem csak jól hangzó reklámszöveg ma már az ingyenes számlavezetés. A Pénzcentrum számlacsomag kalkulátorában ugyanis több olyan konstrukciót is találhatunk, amelyek esetében az alapdíj, és a fontosabb szolgáltatások is ingyenesek lehetnek. Nemrég három pénzintézet is komoly akciókat hirdetett, így jelenleg a CIB Bank, a Raiffeisen Bank, valamint az UniCredit Bank konstrukcióival is tízezreket spórolhatnak az ügyfelek. Nézz szét a friss számlacsomagok között, és válts pénzintézetet percek alatt az otthonodból. (x)
A cég elmondta, hogy a tavalyi 510 millió fontos költségcsökkentés többek között a raktárak automatizálásának növeléséből és az ellátási láncok javításából származott, és idén is folytatják ugyanezt a megtakarítási tervet. Amikor arról kérdezték, hogy a megtakarítási törekvések munkahelyek megszűnésével járhatnak-e, Murphy azt válaszolta: "Soha nem zárjuk ki ezt, de ugyanakkor jó eredményeket értünk el ennek kezelésében."
Januárban 400 munkahely megszüntetését jelentették be az üzletekben és a központi irodában egyaránt, a vállalkozás "egyszerűsítésének" részeként.
Ennek ellenére a Tesco kiemelkedő értékesítési adatokról számolt be a legutóbbi pénzügyi évre vonatkozóan, 3,5%-os növekedéssel, ami 63,6 milliárd fontot jelent. A szupermarket közölte, hogy piaci részesedése az Egyesült Királyságban 28,3%-ra nőtt, ami 2016 óta a legmagasabb érték.
"Az inflációs ellenszél ellenére elkötelezettek vagyunk amellett, hogy a vásárlók a lehető legjobb értéket kapják a Tescónál való vásárlással, és további lehetőségeket látunk versenyképességünk erősítésére" - tette hozzá Murphy.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Az újratölthető flakonok a kozmetikai iparba is betörtek (+Videó)
A Respray flakonokat már 30 üzletben tölthetjük újra.


