A Cápák között című üzleti showműsor legújabb adásában ismét izgalmas vállalkozások mutatkoztak be.
Hatalmas összeget fizetett egy befektetési alap 2017-ben a Sziget fesztivál 70 százalékáért Gerendai Károlyéknak. A maradékot abban az esetben vásárolja meg a Providence alap, ha a fesztivál további hét évre engedélyt kap a fővárosi önkormányzattól - erről egyelőre nem tárgyalnak Budapesttel.
Akkori árfolyamon 15,2 milliárd forintért (49 millió és 65 170 euróért) vette meg a Sziget 70 százalékát a Providence nevű amerikai befektetési alap Gerendai Károlyéktól - írta a G7.hu. A gazdasági portál szerint ez azt jelenti, hogy a két évvel ezelőtti üzet idején a teljes Sziget Zrt.-t 70 millió euróra, mai árfolyamon 22,4 milliárd forintra értékelték a befektetők.
A Sziget fesztivál szervezői és tulajdonosai több interjúban azt mondták, hogy a végösszeg üzleti titok, a vételár úgy derült ki, hogy a Sziget Zrt.-t technikailag bírtokló luxemburgi cég, a LMF Luxco sárl. 2017-es beszámolójában leírták, hogy mennyit fizettek.
Az LMF Luxco beszámolójában az is szerepel, hogy a Sziget maradék 30 százalékának megvásárlási feltétele, hogy a fesztivál hét egymást követő évre működési engedélyt szerezzel a fővárosi önkormányzattól. A korábban a fővárossal megkötött ötéves szerződéses periódus felénél járnak, és a folytatásról most nem tárgyalnak Budapesttel - nyilatkozta Kádár Tamás, a Sziget Zrt. ügyvezetője a G7-nek.

Belehúz a legismertebb hazai repoharas cég: újdonságokat is hoznak a fesztiválszezonra, a cél maradt
Több újdonságot is hoz a legismertebb újraváltható poharas cég 2025-re, a célok azonban mit sem változtak.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Kiderült, hogy melyik a magyarok kedvenc húsfajtája
A baromfihúsok a legnépszerűbbek a Lidl magyar vásárlóinak körében - derül ki az áruházlánc közleményéből.
-
A SPAR Magyarország a kiemelkedő minőség elkötelezettje (x)
A SPAR Magyarország 6 terméke már viseli a KMÉ-védjegyet, amely a minőség és a fogyasztói bizalom garanciája az élelmiszerpiacon.
-
Jövőépítés pénzügyi stressz nélkül – Így segít a Fundamenta valóra váltani a lakásálmokat (x)
Ismét mozgásba lendült a lakáspiac, a lakhatás kérdése aktuálisabb, mint valaha. Az ingatlanárak az egekbe járnak, mi lehet mégis a megoldás?
Green Transition & ESG 2025
AI in Business 2025
Biztosítás 2025


