Európában először Magyarországon kerül bevezetésre a Coca-Cola új terméke. Az Enviga egy zöld tea alapú funkcionális ital , amely élénkíti az anyagcserét, ezzel segít abban, hogy az emberi szervezet serkentse energiafelhasználását, hasonlóan ahhoz, mint amikor valaki a lépcsőt választja a lift helyett.
Az Enviga egy olyan innovatív termék, amely nem csak finom és frissítő, hanem a zöld teában található EGCG (epigallokatekin-gallát) nevű antioxidáns és a koffein egyedi kombinációjának köszönhetően élénkíti az anyagcserét, és ezzel gyengéden növeli a szervezet kalória-felhasználását.
Fotó: Coca-Cola Magyarország
A svájci székhelyű BPW a koffein, illetve a zöld teában található EGCG antioxidáns anyagcsere-élénkítő hatását vizsgáló kutatás alapján fejlesztette ki az Enviga-t. A klinikai vizsgálat során kiemelt cél volt, hogy az megfeleljen a legmagasabb szintű tudományos követelményeknek is. Ezért a Nestlé Kutatóközpont a svájci Lausanne-i Egyetem kutatóival együttműködésben az Enviga prototípusának tesztelésére megtervezett egy ellenőrzött klinikai vizsgálatot.
Az elvégzett klinikai vizsgálat azt bizonyította, hogy az Enviga-ban található EGCG, valamint a koffein egyedi kombinációja átlagosan 106 kcal-val növeli az energia (kalória-) felhasználást egy egészséges, normál testsúlyú, 18-35 év közötti felnőtt esetében, napi három adag (1 adag =330ml) elfogyasztása mellett.
NULLA FORINTOS SZÁMLAVEZETÉS? LEHETSÉGES! MEGÉRI VÁLTANI!
Nem csak jól hangzó reklámszöveg ma már az ingyenes számlavezetés. A Pénzcentrum számlacsomag kalkulátorában ugyanis több olyan konstrukciót is találhatunk, amelyek esetében az alapdíj, és a fontosabb szolgáltatások is ingyenesek lehetnek. Nemrég három pénzintézet is komoly akciókat hirdetett, így jelenleg a CIB Bank, a Raiffeisen Bank, valamint az UniCredit Bank konstrukcióival is tízezreket spórolhatnak az ügyfelek. Nézz szét a friss számlacsomagok között, és válts pénzintézetet percek alatt az otthonodból. (x)
Fotó: Coca-Cola Magyarország
Az új üdítő Európában először Magyarországon kerül forgalomba. Réder András márkamenedzser elmondta: "Az Enviga - amelyet a Coca-Cola Magyarország hoz forgalomba - bevezetésével új kategóriát teremtünk a magyarországi funkcionális italok piacán. Ezért különösen fontosnak tartjuk, hogy a termék funkcionalitását pontosan bemutassuk a fogyasztók számára."
A Wörtering matricák megkönnyítik a nyelvtanulást a tanulási nehézségekkel küzdő gyerekeknek.
A "Pisztrángok, szevasztok!" című könyv az online zaklatás és egyéb digitális veszélyek témáját járja körül, különös tekintettel a 7-12 éves korosztályra.
Balogh Petya: Ennyi lelkes, inspirált fiatalt egy helyen még nem is láttam életemben.
Nyílt homoktövis élményszüretet hirdet augusztus-szeptemberre egy Tápió-vidéki, többszörösen díjazott gazda.
-
Még könnyebb lesz a lakástakarékok felhasználása: te mit vennél belőle?
A lakástakarék megtakarítás lényegében bármilyen lakáscélra felhasználható.