Habár a világ legnagyobb üdítőital-gyártója folyamatosan növeli eladásait, a Coca-Cola tegnap mégis azt jelentette be, hogy utolsó negyedéves nyeresége 18 százalékkal csökkent.
Azonban a vállalat eredménye még így is felülmúlta az elemzők várakozásait. A világ legnagyobb üdítőital gyártó vállalata a negyedik negyedévben 995 millió dolláros nyereséget ért el az egy évvel ezelőtti 1.21 milliárd dollár után, mely részvényenként 43 cent lett a korábbi 51 cent után. A bevétele 3 százalékkal 7.13 milliárd dollárra csökkent.
A cég tegnapi bejelentése az amerikai tőzsdén is tarolt: a Coca-Cola részvényei 7,6 százalékkal növelték értéküket, így 44, 39 dolláron zárták a napot.
2008 utolsó negyedévének negatív adatait elsősorban a globális recesszió és a dollár erősödése okozta, amit a Coca-Cola mellett több más nagy cég is megszenvedett. Az amerikai valuta korábban majd' hat évig folyamatosan gyengült, mielőtt a gazdasági válság beütött volna múlt ősszel. Azonban amikor a globális befektetők az USA -általuk biztonságosnak vélt- piacai felé mozdultak, jelentősen erősítették a valutát. Így azok az amerikai vállalatok, akik külföldre is szállítanak, az átváltás miatt jelentős bevételkiesést könyvelhettek el.
A Wörtering matricák megkönnyítik a nyelvtanulást a tanulási nehézségekkel küzdő gyerekeknek.
A "Pisztrángok, szevasztok!" című könyv az online zaklatás és egyéb digitális veszélyek témáját járja körül, különös tekintettel a 7-12 éves korosztályra.
Balogh Petya: Ennyi lelkes, inspirált fiatalt egy helyen még nem is láttam életemben.
Nyílt homoktövis élményszüretet hirdet augusztus-szeptemberre egy Tápió-vidéki, többszörösen díjazott gazda.
-
Még könnyebb lesz a lakástakarékok felhasználása: te mit vennél belőle?
A lakástakarék megtakarítás lényegében bármilyen lakáscélra felhasználható.
-
Te mire költenéd a lakástakarékpénztári megtakarításodat?
A lakástakarék típusú öngondoskodás a piaci változások közepette is képes biztonságot adni.
-
20 éves Magyarország egyik legkedveltebb üzletlánca, a Lidl (x)
Közel 3,5 millió magyar elsőszámú választása, ha élelmiszerről van szó.