A Díjbeszedő Holding Zrt. a hazai küldemény-előállítási piac egyik legnagyobb szereplője: a tavalyi évben több mint 110 millió komplett megszemélyesített küldeményt - számlákhoz kapcsolódó nyomtatványokat, értesítő- és reklámanyagokat - állított elő.
A társaság - egyedülálló tapasztalati bázisára építve - Magyarországon széles kőrben még nem alkalmazott nyomdai megoldás, az ügyféllevelek és a marketinganyagok ötvözését jelentő "transzpromó" nyomtatás széleskörű elterjesztését tűzte ki célul. Az ennek megvalósításához szükséges dokumentum-kompozíciós szoftverben speciális munkafolyamatok kialakítását, és azok automatikus futtatásának bevezetését az Új Magyarország Fejlesztési Terv KMOP-2009-1.1.4 programja 21,6 millió forinttal támogatta.
A tranzakciós és a promóciós nyomtatás összevonása, szakmai nevén "transzpromó" révén az ügyfélleveleken elhelyezett személyes üzeneten vagy reklámon keresztül az adott pénzintézet vagy szolgáltató egyedi ajánlatot tud eljuttatni az ügyfélhez. Az eddigi gyakorlat alapján az ügyféllevelek mellett küldött marketinganyagok ugyanis mind ugyanazt a tartalmat hordozzák. Nem csoda, hogy ezek 95%-a olvasatlanul kerül a szemetesbe. Egy bankkivonatot, vagy számlát ugyanakkor szinte mindenki átnéz (átlagosan két-három percet is rászánva erre), és ha eközben személyre szóló üzenettel találkozik, arra összehasonlíthatatlanul kedvezőbben reagál.
"Akár lakóhely, akár életkor, nem, vagy éppen a számlaforgalom alapján meg lehet határozni, hogy az adott információt szegmentáltan, csak a valóban a célcsoportba tartozó személyek kapják meg, jelentősen növelve ezzel az elérés hatékonyságát. - tájékoztat Jelinek Gábor, a Díjbeszedő Holding Zrt. vezérigazgató-helyettese. - A piaci információink alapján úgy látjuk, hogy a jelenlegi gazdasági helyzetben nagy eséllyel az itthoni gyakorlatban is jelentősen bővülni fog a nyugaton már széles körben ismert transzpromó alkalmazása. Ezért döntöttünk egy korszerű informatikai hátteret biztosító alkalmazás bevezetéséről."
A 86,3 millió forint összértékű projekt megvalósításával a Díjbeszedő csoport nem csupán a transzpromó nyomtatáshoz szükséges programozási feladatokat lesz képes a jövőben hatékonyan ellátni, hanem a megszemélyesített nyomtatás hagyományosabb területein is gyorsabban tudja elkészíteni a szükséges listafájlokat. A rendszer egyedülálló módon, egységes felületen biztosítja a dokumentumok szerkesztését, a feldolgozási idők optimalizálását, illetve a hatékony hibakeresést is.
A Wörtering matricák megkönnyítik a nyelvtanulást a tanulási nehézségekkel küzdő gyerekeknek.
A "Pisztrángok, szevasztok!" című könyv az online zaklatás és egyéb digitális veszélyek témáját járja körül, különös tekintettel a 7-12 éves korosztályra.
Balogh Petya: Ennyi lelkes, inspirált fiatalt egy helyen még nem is láttam életemben.
Nyílt homoktövis élményszüretet hirdet augusztus-szeptemberre egy Tápió-vidéki, többszörösen díjazott gazda.
-
Még könnyebb lesz a lakástakarékok felhasználása: te mit vennél belőle?
A lakástakarék megtakarítás lényegében bármilyen lakáscélra felhasználható.
-
Te mire költenéd a lakástakarékpénztári megtakarításodat?
A lakástakarék típusú öngondoskodás a piaci változások közepette is képes biztonságot adni.
-
20 éves Magyarország egyik legkedveltebb üzletlánca, a Lidl (x)
Közel 3,5 millió magyar elsőszámú választása, ha élelmiszerről van szó.