Mit gondolnak a Magyarországon praktizáló orvosok a Mesterséges Intelligencia jelenéről, jövőjéről az orvoslás területén?
Április-májusban erőteljes elmozdulás kezdődött az ügyfél beazonosítások digitalizálódását tekintve. Ebben a két hónapban 100 százalékra ugrott a videós azonosítást használók aránya, ami az év első felében csupán ~30 százalék körül mozgott. A járványhelyzet feloldását követően, júniustól a személyes ügyintézés újra elérhetővé vált. Így némi átrendeződés volt a csatornák között. De még mindig nagyon magas, 82 százalék a videós ügyintézés aránya a személyessel szemben. A hitelszerződés aláírásánál is egyre többen választják a digitális módokat. Míg január-februárban az ügyfelek több, mint 50 százaléka papíralapon írt alá, addig mostanra ez az arány ~30 százalékra esett vissza. A hangaláírást viszont egyre többen választják: a használók aránya ~40-ről ~65 százalékra nőtt.
A koronavírus hatására a napi ügyintézés új, digitális színteret kapott. Nagyságrendileg a lakosság harmada választott a korábbiak helyett más, digitális alapú megoldást: a postai sorban állas helyett online csekkbefizetést, személyes helyett online vagy telefonos ügyfélszolgálatot, applikációkat, ügyfélkaput és internetbankot használt, kevesebb készpénzt vett fel és gyakrabban fizetett bankkártyával. Sőt a járványidőszakban sokan elkezdték használni a videohívás megoldásokat is és a telefonos ügyintézés is ismét reneszánszát élte.
A Cofidis a digitális fejlesztések következő mérföldköve a videós ügyfélszolgálat elindítása volt idén nyáron. Eddig a pénzintézet munkatársai emailben és telefonon álltak az ügyfelek rendelkezésére. A tanácsadók ezen utóbbi csatornán keresztül több, mint 30 ezer telefonhívást fogadtak április és május hónapban, 30 százalékkal többet, mint februárban, a koronavírus előtti időszakban.
Jöl jönne néhány millió forint? Találd meg a neked legmegfelelőbb ajánlatot a Pénzcentrum aklkulátorával!
Július 1-től az ügyfélszolgálatot már videóhíváson keresztül is kereshetik az ügyfelek, ahol új és meglévő hitelekkel, valamint általános témákkal kapcsolatban kaphatnak segítséget. A szolgáltatás jelenleg tesztüzemben fut, a pénzintézet csapata az indítást követően napi 1500 bejövő ügyfélhívással tervez.
- mondta el Holló Bence a cég ügyvezető igazgatója.
A Wörtering matricák megkönnyítik a nyelvtanulást a tanulási nehézségekkel küzdő gyerekeknek.
A "Pisztrángok, szevasztok!" című könyv az online zaklatás és egyéb digitális veszélyek témáját járja körül, különös tekintettel a 7-12 éves korosztályra.
Balogh Petya: Ennyi lelkes, inspirált fiatalt egy helyen még nem is láttam életemben.
Nyílt homoktövis élményszüretet hirdet augusztus-szeptemberre egy Tápió-vidéki, többszörösen díjazott gazda.
-
Még könnyebb lesz a lakástakarékok felhasználása: te mit vennél belőle?
A lakástakarék megtakarítás lényegében bármilyen lakáscélra felhasználható.
-
Te mire költenéd a lakástakarékpénztári megtakarításodat?
A lakástakarék típusú öngondoskodás a piaci változások közepette is képes biztonságot adni.
-
20 éves Magyarország egyik legkedveltebb üzletlánca, a Lidl (x)
Közel 3,5 millió magyar elsőszámú választása, ha élelmiszerről van szó.