Az elmúlt évben csaknem negyedével növekedtek a hazai bankok reklámkiadásai, folytatva a 2003-óta megfigyelhető trendet. Az egyre erősödő versenyben ugyanis egyik bank sem engedheti meg magának, hogy eltűnjön a televízió képernyőről, és kikerüljenek a köztudatból - írja a Világgazdaság.
A PSZÁF legfrissebb adatai szerint 2007-ben több mint 32 milliárd forintot költöttek a hazai pénzintézetek reklámozásra, ebből is a legtöbbet a nagybankok, akik a torta mintegy 71 százalékát teszik ki, de a középbankok is 6,8 milliárd forintnyi reklámköltést könyvelhettek el tavaly.
Ezzel szemben a szakosított hitelintézetek, ami három jelzálogbankot és két lakás-takarékpénztárt jelöl, együtt alig több mint félmilliárd forintot adtak ki a hirdetési piacon.
Ezzel a bankszektor az ötödik-hatodik legnagyobb hirdetőnek számít a hazai reklámozók közül.
A Wörtering matricák megkönnyítik a nyelvtanulást a tanulási nehézségekkel küzdő gyerekeknek.
A "Pisztrángok, szevasztok!" című könyv az online zaklatás és egyéb digitális veszélyek témáját járja körül, különös tekintettel a 7-12 éves korosztályra.
Balogh Petya: Ennyi lelkes, inspirált fiatalt egy helyen még nem is láttam életemben.
Nyílt homoktövis élményszüretet hirdet augusztus-szeptemberre egy Tápió-vidéki, többszörösen díjazott gazda.
-
Még könnyebb lesz a lakástakarékok felhasználása: te mit vennél belőle?
A lakástakarék megtakarítás lényegében bármilyen lakáscélra felhasználható.