Így jöttek be a magyar konyhába az édes főételek: hogy kaptak helyet a magyarok asztalán?
A magyar gasztrokultúrában már évszázadok óta helye van az "édes főfogásoknak". Most a HelloVidék egy igazi klasszikust mutat be.
A magyar gasztrokultúrában már évszázadok óta helye van az "édes főfogásoknak". Most a HelloVidék egy igazi klasszikust mutat be.
A Halloween feltartóztathatatlanul betört Magyarországra is, és erre természetesen az élelmiszeripari szereplők is minden évben reagálnak. Megkóstoltuk a legdurvábbakat!
November 2-től lehet majd megvásárolni a Sulyán cukrászda kedvenc szaloncukorkáit.
A frissített listára főként még több édesség, snack, alkoholmentes ital, szépség- és babaápolási termék, és állateledel került.
Mindenki nagyon lelkes a mától a Lidl-ben kapható termékektől. Lássuk, mit tudnak, amiért mindenki ennyire várta!
A Travel Free Shop egyik különlegessége az egyedi alkoholos italok és édességek sora, amelyek máshol nem elérhetőek az országban.
A 2024-es toplistára 3 vidéki cukrászda került fel, míg Buda és Pest vonatkozásában a város keleti oldala vitte a prímet.
Vége a gumicukor-háborúnak: több mint egy évig tartó tárgyalások után megegyezett a Lidl és a Haribo, így újra kaphatóak lesznek a legendás édességek a diszkontláncban.
Ne dőlj be az ócska szlogeneknek, az olcsó fantázianeveknek, sem pedig a csábító "főzött fagylalat" feliratoknak.
A húsvét az év egyik kiemelkedő időszaka csokoládéfogyasztás szempontjából Magyarországon még Mikulás napját is megelőzi.
Több legendás édességét is kivezeti a brit piacról a Nestlé. Sokan nem örülnek, de a vállalat új, innovatív finomságokat ígér.
Bár jelentősen megdrágult tavaly, egyelőre komoly visszaesés nem látszik a magyarok édességfogyasztásában.
Átlagosan 7 százalékkal drágulhatnak tovább az élelmiszerek az idén a GKI jelentése szerint. Azonban ez csak a jéghegy csúcsa, egyes élelmiszerek akár ennek a többszörösével is.
Stabil itthon a szaloncukorpiac, évente 3500 tonna kerül a boltokba, még mindig a zselés a nagy kedvenc.
A Celebrations fémdobozos édességének a súlya csúnyán megcsappant az évek alatt, ennél is nagyobb baj viszont, hogy az ára brutálisan kilőtt Magyarországon.
Az Auchan szakértői szerint manapság egyre inkább az ár számít, amikor édességet vásárolunk az ünnepekre.
Jócskán megdrágultak a szaloncukrok 2023-ra, az év legjobbjai ráadásul a prémium kategóriából kerültek ki.
Évente mintegy 8 millió csokimikulást értékesítenek hazánkban, és bár széles a kínálat, még mindig a klasszikus tejcsokis a legnépszerűbb a Nemzeti Agrárgazdasági Kamara szerint.
Az amerikai Mondelēz konszern harmadik negyedéves forgalma, az általános 12%-os áremelés ellenére is, 15,7%-kal nőtt.
Az éghajlatváltozás a gazdaság, így az élet szinte minden területére hatással van már, ami alól az édességek sem képeznek kivételt.