Kamala Harris szeptember 10-én szembeszáll Donald Trumppal az első televíziós vitájukon. Harris korábbi vitaszereplései megmutatták, hogy képes a figyelem középpontjába kerülni.
Újabb csúcstermékek érkeztek a Lidl boltjaiba: jöhet a roham, elképesztően olcsón vehetjük meg
Világszerte népszerű portalanító szivacsot vásárolhatunk meg mától a Lidl-ben, amiért a fél világ lelkesedik újabban. Ha pedig minden porszemet feltöröltünk a lakásban, lazíthatunk egy tábla csokival - de nem akármilyennel, a világ legnépszerűbb videósa kínálja az édességet.
Alig néhány nappal azután, hogy a Lidl-ben elérhető lett a Szentkirályi-vezér Balogh Levente és a sneakerkirály Pachert Balázs közreműködésével létrejött ZORD nevű üdítőital, máris újabb szuperterméket találhatunk a Lidl-ben.
Az üzletlánc boltjaiban ma vált elérhetővé a világhírű nemzetközi márka, a Scrub Daddy portalanító szivacsa, ami sokak szerint forradalmasította a takarítást. Emellett pedig a világ legnépszerűbb youtuberének édességét is megkóstolhatjuk.
Öröm a portalanítás?
A takarítóeszköz a világ más országaiban már hatalmas népszerűségre tett szert, ugyanis amilyen egyszerű, olyan élmény vele a port összeszedni a lakásban. A termék eleve "előnedvesítve" érkezik, a bordázott kialakítás pedig azt teszi lehetővé, hogy törléskor a por ne szálljon fel, hanem a szivacson maradjon - tehát tisztitani is sokkal könnyebb, mindössze folyóvíz kell hozzá. Ezt az alábbi videóban egy lelkes otthoni takarító be is mutatja.
@cleaningstuffhu ♬ original sound - cleaningstuffhu
A világ legnagyobb internetes piacterén, az Amazonon is sorjáznak a dicsérő hozzászólások a termékkel kapcsolatban. Sokan írják, hogy a reklám ezúttal nem hazudik: a szivacs valóban azt nyújtja, amit ígérnek róla, jelesül hogy minden apró porszemet összeszed onnan, ahol takarítunk vele, és még csak porcsíkok sem maradnak utána, ami a takarítás egyik bosszantó velejárója volt eddig. Az oldalon a terméket 8 ezer vásárlónál is többen értékelték - ennek több mint hetven százaléka a legmagasabb, ötcsillagos értékelést adta, ami elsöprő fölény.
Mint az akciós újságban is láthatjuk, a Lidl-ben mától 1 799 forintért vehetünk meg egy darab szivacsot. Ez nem sokban tér el a nemzetközi ártól: nagyjából 4 dollárért árulják, ami mostani árfolyamon 1 450 forint.
LAKÁST, HÁZAT VENNÉL, DE NINCS ELÉG PÉNZED? VAN OLCSÓ MEGOLDÁS!
A Pénzcentrum lakáshitel-kalkulátora szerint ma 18 990 380 forintot 20 éves futamidőre már 6,54 százalékos THM-el, havi 139 249 forintos törlesztővel fel lehet venni a K&H Banknál. De nem sokkal marad el ettől a többi hazai nagybank ajánlata sem: az UniCredit Banknál szintén 6,54% a THM, míg a CIB Banknál 6,68%; a Raiffeisen Banknál 6,79%, az Erste Banknál 6,89%, az OTP Banknál pedig 7,84%. Érdemes még megnézni magyar hitelintézetetek további konstrukcióit is, és egyedi kalkulációt végezni, saját preferenciáink alapján különböző hitelösszegekre és futamidőkre. Ehhez keresd fel a Pénzcentrum kalkulátorát. (x)
Milyen csokit csinál egy youtuber?
Nem csak szivacsot vehetünk úgy, hogy előtte már láttuk az interneten, hanem a világ legnépszerűbb youtuberének, MrBeast-nek a csokiját is. A globálisan legtöbb feliratkozóval büszkélkedő videós még 2022 januárjában rukkolt elő saját csokimárkájával, ami rövid időn belül szabályosan letarolta a piacot: számos amerikai üzletbe eljutott, és rövid időn belül már az Egyesült Államokon kívül is elkezdték vásárolni.
A népszerűség odáig ment, hogy még az észak-amerikai kosárbajnokságban szereplő Charlotte Hornets mezszponzora is lett a Feastables márka a tavalyi szezonban. A fogyasztók pedig ezzel a termékkel is kimondottan elégedettek: az interneten fellelhető vélemények javarészt elismerően nyilatkoznak a csokiról.
A Lidl-ben egy tábla csoki - a már említett szivacshoz hasonlóan - 1 799 forintért vehető meg. Két ízben érkezett meg a boltokba, a sima tejcsokit és a mogyorósat kóstolhatják meg azok, akik kíváncsiak arra, milyen csokoládét kínál a világszerte népszerű youtuber.
Van, aki meztelenül, törölközőbe csavarva kényelmetlenül érzi magát, míg szintetikus anyagból készült fürdőruhában beülni a gőzbe több okból sem szerencsés.
A Fekete pont című film kampánya hatalmas sikert aratott a Brancs közösségi finanszírozási platformon, amely minden előzetes várakozást felülmúlt.
A legkisebbek számára is érthetővé és elérhetővé tenné a tudományt a korábban a NASA-ban is dolgozó Hargitai Henrik bolygó- és felszínalaktan-kutató.
72 csapat regisztrált arra a befektetői pitch versenyre, amelynek döntőjét augusztus 3-án rendezik Budapesten a IV. Mindset Meetup keretében.
-
Nagyot mennek a kézműves sörök a boltokban és a fesztiválokon: mutatjuk, mik a legnépszerűbbek
A SPAR választékában minden ötödik sör kisüzemből származik.
-
Kifinomult ízlés és elegancia a Budapest Borfesztiválon (x)
A Budapest Borfesztivál szeptember 12. és 15. között ismét beköltözik a Duna-parti panorámát meghatározó Budavári Palota gyönyörű, impozáns falai közé.