A kávé határidős árai jelentősen emelkedtek, miután Donald Trump 50 százalékos vámot helyezett kilátásba Brazíliával szemben.

Súlyos dolog derült ki sokak kedvenc csokimikulásairól: erről tudj, mielőtt odaadod a gyereknek
Az Auchan szakértői szerint manapság egyre inkább az ár számít, amikor édességet vásárolunk az ünnepekre. A fogyasztói kosárba jellemzően kevesebb termék kerül a tavalyi évekhez képest, és az előre elkészített csomagok és díszkosarak helyett is a vásárlók inkább maguk állítják össze az édességcsomagokat. Egyre népszerűbbek a sajátmárkás és a kimért termékek.
A szezonális édességek közül a legnépszerűbbek a csokifigurák, az adventi naptár és a szaloncukor. Ebben a termékkörben is egyre többen keresik a saját márkát, de ma még a nagy márkák erősebbek. Az Auchan több mint 100 termékkel várja a vásárlókat, amelyek között megtalálhatók a mentes termékek is. Ez a versenytársak viszonylatában az egyik leggazdagabb választék, amiben a legjobb ár-érték arányt képviselők mellett ott vannak a prémium termékek is.
Csokimikulásból a 40-100 grammig terjedő kiszerelések a legnépszerűbbek, az előre elkészített csomagokból pedig azoknak a forgalma tartja magát, amelyekben az édességek mellett kis plüss figura is van plusz ajándékként. Megfigyelhető az is, hogy a csokifigurákhoz és a mikulásokhoz továbbra is ragaszkodnak a vásárlók, és ezeknél azért nézik a magasabb kakaótartalmat és a minőséget is.
A szaloncukor esetében a legkedveltebb ízek még mindig a klasszikusok, de az ínyencek kipróbálhatják az erős pistás zselés, a dobostorta, a pisztácia, az ír krémlikőr, az eszterházy és a pezsgőkrém ízesítésűeket is.
Egy biztos, a választásban egyre nagyobb szerepet játszik az ár. A vásárlók egyre tudatosabbak e téren, keresik a kedvezőbb megoldásokat és az akciókat.

Fellélegezhetnek a magyarok a boltok kasszáinál: nagyon jó hírt kaptak, a tej- és tojásárakat érinti
Megállapítható, hogy az ellátási láncban a jövedelmi viszonyok a termelői és a feldolgozói szint felé tolódtak el
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Milliárdos biznisz a háttérben: a göngyölegtisztítás lehet a magyar beszállítók aduja
Pirint Tamást, a Logicon Invest ügyvezetőjét kérdeztük.
-
Újabb okosórás fizetést vezet be a Gránit Bank (x)
A Garmin és a Xiaomi okosórákon is érintésmentesen fizethetnek a napokban élesített fejlesztés révén a Gránit Bank ügyfelei. A bank az innovációval tovább bővítette a gyors és kényelmes fizetési megoldásainak körét.


