Egyre több magyar vásárol így új autót 2024-ben: tényleg annyira jól járnak vele?
Összességében jól teljesített a magyarországi lízingpiac a harmadik negyedévben a legfrissebb adatok szerint.
Összességében jól teljesített a magyarországi lízingpiac a harmadik negyedévben a legfrissebb adatok szerint.
Július 7-étől élesednek az újabb kötelező, uniós biztonsági előírások: ez drágulást hoz az új autóknál - mondta Varjas Ádám, a Duna Autó kereskedelmi igazgatója.
Csökkent a hazai beruházási kedv, a vállalkozások és a háztartások likviditási helyzete jelentősen romlott az utóbbi hónapokban - hangzott el a Magyar Lízingszövetség sajtóeseményén.
Az autófinanszírozás Rosta Gergely szerint Magyarországon az elmúlt évben szinte ellehetetlenült, piaci alapon borzasztó magas szintre szöktek az ügyfél THM-ek.
Komoly akcióverseny kerekedik a magyar autópiacon, több százezres engedményekkel igyekeznek vásárlókat vonzani a kereskedők.
Kényszerhelyzetben vannak az autókereskedők és a lízingcégek is, ezért jelentek meg nagyobb számban a 0 százalék THM-es finanszírozási ajánlatok a kereskedésekben.
Nagy Norbert arról is beszélt, ilyen magas kamatkörnyezetben kevesen mernek hitelre autót venni, viszont újra népszerűek a változó kamatozású termékek. Interjú.
Magyarországon 2020 májusa óta megháromszorozódott a tisztán elektromos személyautók száma, igaz, a teljes autóparkhoz képest még marginális az arányuk.
Noha a két számjegyű bővüléssel elégedettek a lízingpiaci szereplők, a szerződések száma rosszul alakult, összességében a 2017-es szint alá csökkent.
Kiemelkedően jól teljesített az egyik kereskedő értékesítése az év első három negyedévében, ráadásul tapasztalataik szerint a szervízszolgáltatásokat is egyre több magyar keresi.
Bár első látásra jelentős, 36 százalékos növekedést ért el a magyar lízingpiac, a bővülés főként a bázishatásnak, azaz a járvány miatti tavalyi visszaesésnek köszönhető.