A 2025. január-áprilisi adatokat nézve 1,39%-os növekedést láthatunk az előző évhez képest a használt motorok után érdeklődők számában.

Kiemelkedően jól teljesített az egyik kereskedő értékesítése az év első három negyedévében, a tavaly lezárt tranzakciók mellett az organikus növekedésnek is köszönhetően. A Nagykereskedelmi üzletág az év első felében tapasztalt növekedési ütemnél is gyorsabban bővült, melyben több mint négyszer annyi, míg a Kiskereskedelmi üzletágban majdnem háromszor több új gépjármű talált gazdára, mint 2020 hasonló időszakában. A szolgáltatások terén is kedvező volt a trend: a szervízórák és a bérleti napok száma is több, mint duplázódott.
Az AutoWallis várakozásainak megfelelő növekedést mutatott fel az év első kilenc hónapjában. Az autógyártást érintő chiphiány a kereskedelemben területenként és márkánként változó mértékben érezteti hatását, de a 2021-es frissített előrejelzést a társaság továbbra is tarthatónak ítéli.
A vállalat által értékesített gépjárművek száma 241 százalékkal, 18 792 darabra bővült. A társaság mindkét üzletágában kiemelkedő volt az értékesítés, különösen jól teljesített a nagykereskedelmi terület, a kiskereskedelmen belül pedig a szerviz és bérautó-szolgáltatás.
A Nagykereskedelmi üzletág több mint négyszer (+325%) annyi új gépjárművet, összesen 12.386 darabot értékesített, ami elsősorban a harmadik negyedévben felpörgő Opel és SsangYong márkáknak volt köszönhető. A Kiskereskedelmi üzletágban 5.201 új és 1.205 használt gépjármű talált gazdára, ami 185, illetve 55 százalékos növekedésnek felel meg. Ez utóbbinak a növekedési dinamikája elsősorban amiatt volt kisebb, mert a készletek bővülése nem tudott lépést tartani a használtautók iránti, a chiphiány hatására kialakuló keresletnövekedéssel.
A Kiskereskedelmi üzletág szolgáltatási területén jelentős emelkedés volt megfigyelhető: a szervizórák száma több mint megduplázódott, és megközelítette a 100 ezer órát. Mindemellett az autókölcsönzés terén is folytatódott a kedvező trend. A csoport által képviselt Sixt 29 százalékkal nagyobb flottaméret mellett 51 százalékkal növelte a bérleti események számát, miközben a bérleti napok száma még ennél is nagyobb ütemben, 101 százalékkal, 123.016 napra ugrott, jelentős hatékonyságjavulást mutatva.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Az újratölthető flakonok a kozmetikai iparba is betörtek (+Videó)
A Respray flakonokat már 30 üzletben tölthetjük újra.


