November közepéig 700 millió palackot, üveget és dobozt váltottak vissza Magyarországon az új visszaváltási rendszerben.
9 milliós bírságot kapott a K&H Biztosító Zrt.: ugyanis a Gazdasági Versenyhivatal (GVH) megállapította, hogy tisztességtelen kereskedelmi gyakorlatot folytatott a K&H biztostárs utasbiztosítása népszerűsítésekor - írja közleményében a GVH.
A K&H online díjkalkulátor-felületén, online hirdetéseiben, direkt marketing leveleiben reklámozta biztosítását 2012 júniusától 2016 márciusáig (a 2014. év és a 2015 júniusa és szeptembere közötti időszak kivételével).A GVH vizsgálata feltárta, hogy a vállalkozás soha nem alkalmazta a kalkulátorban feltüntetett alapárat, az online 10 százalék kedvezmény fiktív volt, azaz nem jelentett valós díjkedvezményt, mivel az minden esetben része volt a biztosítás díjának az egyes érintett időszakokban. Az online vásárlók az akciós árat, a nem interneten szerződő fogyasztók pedig más konstrukciókat vehettek igénybe.
A K&H egyéb kereskedelmi kommunikációs eszközein tüntette fel, hogy utasbiztosítási termékét 10 százalékos online kedvezmény mellett értékesíti (pl. "-10%", "10% online kedvezmény"), azonban
A GVH a bírság kiszabásakor a kommunikációs eszközök költségeire alapozott. Súlyosító körülményként értékelte többek között, hogy a jogsértő kereskedelmi gyakorlat hosszú ideig tartott, több típusú reklámeszközön is megjelent, így a fogyasztók széles körét érte el. A GVH enyhítő körülményként vette figyelembe, hogy a K&H
- önként módosította kereskedelmi gyakorlatát, bár ezt a versenyfelügyeleti eljárás kései szakában - az előzetes álláspont kézhezvételét követően - tette
- részletesen kidolgozott és indokolt kötelezettségvállalási nyilatkozatot terjesztett elő.
Ki jár jól ezzel? Újabb törvény került benyújtásra az Önkéntes Kölcsönös Biztosító Pénztárak ügyében
A társadalmi egyeztetés keretében beérkezett módosításokkal került benyújtásra az Önkéntes Kölcsönös Biztosító Pénztárakról szóló törvény.
A Wörtering matricák megkönnyítik a nyelvtanulást a tanulási nehézségekkel küzdő gyerekeknek.
A "Pisztrángok, szevasztok!" című könyv az online zaklatás és egyéb digitális veszélyek témáját járja körül, különös tekintettel a 7-12 éves korosztályra.
Balogh Petya: Ennyi lelkes, inspirált fiatalt egy helyen még nem is láttam életemben.
Nyílt homoktövis élményszüretet hirdet augusztus-szeptemberre egy Tápió-vidéki, többszörösen díjazott gazda.
-
Még könnyebb lesz a lakástakarékok felhasználása: te mit vennél belőle?
A lakástakarék megtakarítás lényegében bármilyen lakáscélra felhasználható.
-
Te mire költenéd a lakástakarékpénztári megtakarításodat?
A lakástakarék típusú öngondoskodás a piaci változások közepette is képes biztonságot adni.
-
20 éves Magyarország egyik legkedveltebb üzletlánca, a Lidl (x)
Közel 3,5 millió magyar elsőszámú választása, ha élelmiszerről van szó.