Biztosításon spórolni nemcsak magánemberként szeret mindenki, hanem cégvezetőként is. Mielőtt bárki azt gondolná, hogy ez csak a kis vállalkozásokra igaz, sietünk leszögezni, hogy - sajnálatra méltó módon - a piacvezető "multik" is sokszor beleesnek az alulbiztosítottság csapdájába.
Leginkább a különböző vagyon- és felelősségbiztosításokon takarékoskodnak a cégek, személybiztosítást pedig szinte még egyáltalán nem vásárolnak. Egyrészt a biztosítások teljes mellőzése, másrészt az alulbiztosítottság jellemzi a piacot. Tehát minden cég vásárol valamilyen konstrukciót, leginkább a hitelintézetek vagy az üzleti partnerek nyomására, de ezek legtöbbször részben sem fedeznek egy esetleges kárértéket.
Szokatlan helyzet alakult ki tehát a hazai vállalkozások körében. Minden cég rendelkezik valamilyen vagyonbiztosítással, de ezek fedezete korántsem tükrözi a valós értéket. Személybiztosításokról pedig a legtöbb cégvezető még nem is hallott, nemhogy beépítené azokat a cég bérezési struktúrájába. Pedig egy jól összeállított biztosítási csomaggal sokat takaríthatna meg, és az alkalmazottai is elégedettebbek lehetnének. Hogyan valósítható meg mindez?
Motiválj biztosítással!
A kulcsszó: biztosítás mint béren kívüli juttatás. De mire is jó valójában a béren kívüli juttatás, és hogy kerül ide a biztosítás?
További részletek a Net Média Zrt. gondozásában megjelent Pénzügyi Útmutató 2008-ban. Egy kiadvány, amelyből szinte mindent megtudhat a hazai piacon található pénzügyi konstrukciókról.

"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
A fiatalok vállalkozásindítását ösztönzi az OTP Bank új pályázata
OTP Junior Piacralépők címmel vállalkozói versenyt hirdetnek fiatalok számára.
-
Akár 80.000 forint pluszt is lehet keresni a Gránit Banknál rendszeres megtakarítás esetén (x)
A szelfivel számlát nyitó ügyfelek 40.000 forintján felül további 40.000 forinttal gazdagodhatnak a Gránit Banknál akik mobilalkalmazáson keresztül rendszeres megbízást adnak befektetési jegy vásárlására.
-
Hagyományos péksütemények kiváló minőségben, generációkon át (x)
Az Aranycipó Kft. vajas fonott kalácsa elnyerte a KMÉ-védjegyet, amely a kiváló minőség és a hagyományos péksütemények iránti elköteleződést tanúsítja.
Portfolio Gen Z Fest 2025


