Beigazolódni látszik az Allianz Hungária 2008-as gfb-díjakkal kapcsolatos stratégiája: jó döntés volt csökkenteni az árakat - átlagosan 5 %-kal. Bár a sajtóban - igen korán, alig két "aktív" nappal a tarifák közzététele után - már megjelentek a kampány kimenetelével kapcsolatos találgatások, a tények azt mutatják, eddig az Allianz ügyfelei a leghűségesebbek.
Az ügyfelek aktivitásának rendkívüli fokozódása figyelhető meg a kötelező gépjármű-felelősségbiztosítási (kgfb) kampány első hetének vége felé az Allianz Hungáriánál. A piacvezető társaság jelenleg mintegy 1,7 millió kötelező gépjármű-felelősségbiztosítást kezel (a teljes piaci portfólió 40 %-át). Az internetes alkuszok első információja alapján eddig a váltani szándékozók 16 %-a regisztrálódott az Allianznál, ami egyedül az internetes átkötések esetében 30% bizalomnövekedést jelez - tavaly ugyanebben az időszakban 22 %-os volt a törlések aránya. A portfolióra vetítve tehát ez a szám elenyésző (míg a törlések aránya az összes szerződéshez viszonyítva az Allianz esetében csupán 0,121%, addig más versenytársaknál ez a szám eléri akár az 1%-t is); az eddigi adatok alapján, a piacon százalékosan az Allianzot hagyják el ügyfelei a legkevesebben.
Növekvő ügyfélaktivitás
A díjkalkulációk száma 22%-kal, 671 ezerre nőtt az első (44.) héten a tavalyi azonos időszakhoz viszonyítva. Szintén a múlt év azonos időszakával összehasonlítva, az Allianz weboldalának a látogatottsága 127%-kal nőtt, egyedül november 5-én 223.000-en indítottak kgfb-kalkulációt az Allianz díjszámítójával, ami 164%-kal magasabb, mint a tavalyi szám. Emellett nagy sikernek örvend az Allianz új online értékesítési platformja, az Allianz Direct is, amelyen egyedül az indulás első napján mintegy 5.000-en tarifáltak. Napi átlagban 2000 Call Center-hívást kezelt a biztosító kgfb-témában, a kampány első hetében.
Allianz Direct - kedvező árak, káreseménytől függetlenül
NULLA FORINTOS SZÁMLAVEZETÉS? LEHETSÉGES! MEGÉRI VÁLTANI!
Nem csak jól hangzó reklámszöveg ma már az ingyenes számlavezetés. A Pénzcentrum számlacsomag kalkulátorában ugyanis több olyan konstrukciót is találhatunk, amelyek esetében az alapdíj, és a fontosabb szolgáltatások is ingyenesek lehetnek. Nemrég három pénzintézet is komoly akciókat hirdetett, így jelenleg a CIB Bank, a Raiffeisen Bank, valamint az UniCredit Bank konstrukcióival is tízezreket spórolhatnak az ügyfelek. Nézz szét a friss számlacsomagok között, és válts pénzintézetet percek alatt az otthonodból. (x)
Az újonnan indult Allianz Direct internetes csatorna árai különösen versenyképesek a piacon. Az Allianz által nyújtott általános 10%-os internetes kedvezményen túl az Allianz Direct további kedvezményeket nyújt: Allianz Directen keresztüli kötésért további 5%, a fővárosban élők újabb 5%-ot, a 36 év alattiak pedig még 5% kedvezményt. Ráadásul, egyes online piaci szereplőktől eltérően, az Allianz Direct díjai nem változnak a szerződő káreseményétől függően az év során, így a kedvezményeket az ügyfél egész évben élvezheti. Vagyis online biztosításkötésnél érdemes az ügyfélnek pontosan tájékozódnia arról, hogy a kínált díj valójában mit is takar. Az Allianznál az igen kedvező ár még a Direct-en kötött szerződések esetében sem változik, ha baleset történik; máshol egy káresemény miatt akár két-háromszorosára is nőhet a díj, illetve akár akkor is, ha január 1-én kiderül, hogy az elmúlt évek során mégis okozott kárt az ügyfél - és ilyenkor már nincs lehetőség váltásra.
Részletes információ az Allianz Hungária Biztosító és az Allianz Direct díjairól és kedvezményeiről a társaság fiókjaiban, a 06-40-421-421-es számon hívható telefonos ügyfélszolgálaton, valamint az Interneten (www.allianz.hu, www.allianzdirect.hu) található.
Ki jár jól ezzel? Újabb törvény került benyújtásra az Önkéntes Kölcsönös Biztosító Pénztárak ügyében
A társadalmi egyeztetés keretében beérkezett módosításokkal került benyújtásra az Önkéntes Kölcsönös Biztosító Pénztárakról szóló törvény.
A Wörtering matricák megkönnyítik a nyelvtanulást a tanulási nehézségekkel küzdő gyerekeknek.
A "Pisztrángok, szevasztok!" című könyv az online zaklatás és egyéb digitális veszélyek témáját járja körül, különös tekintettel a 7-12 éves korosztályra.
Balogh Petya: Ennyi lelkes, inspirált fiatalt egy helyen még nem is láttam életemben.
Nyílt homoktövis élményszüretet hirdet augusztus-szeptemberre egy Tápió-vidéki, többszörösen díjazott gazda.
-
Még könnyebb lesz a lakástakarékok felhasználása: te mit vennél belőle?
A lakástakarék megtakarítás lényegében bármilyen lakáscélra felhasználható.
-
Te mire költenéd a lakástakarékpénztári megtakarításodat?
A lakástakarék típusú öngondoskodás a piaci változások közepette is képes biztonságot adni.
-
20 éves Magyarország egyik legkedveltebb üzletlánca, a Lidl (x)
Közel 3,5 millió magyar elsőszámú választása, ha élelmiszerről van szó.