Egyre nagyobb az igény a tudatos fogyasztók számának növekedésével arra, hogy olyan oldalak segítségével hozhassák meg döntéseiket, amelyek egy helyre összegyűjtik az adott piacon elérhető termékek árát. Mielőtt azonban az ár-összehasonlító oldalakat összehasonlító internetes portálok rontanának ránk egy óvatlan pillanatban, még van olyan terület, amely lefedetlen, illetve elfér rajta több szolgáltató is, ezt fedezte fel a Tesco is.
Épp a mai napon indította ugyanis útjára a Compare.com címen elérhető oldalt, ahol az érdeklődők több mint 25 autóbiztosítás közül válogathatnak kedvükre. Aki ide belép, az első alkalommal a 30 szolgáltatót felvonultató táblával találja szembe magát, ahol már egy árlista és némi termékinformáció is található.
Ezután az érdeklődők bővebben 4 fajta biztosítási terméket választhatnak ki a mélyebbre menő összehasonlítás érdekében. Különlegesebb kategóriák közül is lehet választani, így például akad olyan biztosítás is, amely az autó üléseire is fedezetet nyújt, vagy pedig tartalmaz jogvédelmi biztosítást is.
Ami érdekes, hogy a Compare.com oldaláról kimaradnak a Direct Line termékei (pedig ugyanúgy a Royal Bank of Scotland a tulajdonosa), az ok pedig egyszerűen az értékesítési politikában keresendő. A Direct Line ugyanis, mint azt a neve is mutatja csupán a direkt értékesítésre támaszkodik, s éppen idén nyáron indította el új kampányát, amelyben az összehasonlító oldalakat kritizálja.
A rivális oldal, a Confused.com kritikája szerint a Tesco oldala egyelőre nem képes teljes képet nyújtani, mivel tapasztalataik szerint a legjobb ajánlatok általában a kisebb társaságoktól érkeznek, akik igyekeznek megtalálni a piaci réseket.
Ki jár jól ezzel? Újabb törvény került benyújtásra az Önkéntes Kölcsönös Biztosító Pénztárak ügyében
A társadalmi egyeztetés keretében beérkezett módosításokkal került benyújtásra az Önkéntes Kölcsönös Biztosító Pénztárakról szóló törvény.
A Wörtering matricák megkönnyítik a nyelvtanulást a tanulási nehézségekkel küzdő gyerekeknek.
A "Pisztrángok, szevasztok!" című könyv az online zaklatás és egyéb digitális veszélyek témáját járja körül, különös tekintettel a 7-12 éves korosztályra.
Balogh Petya: Ennyi lelkes, inspirált fiatalt egy helyen még nem is láttam életemben.
Nyílt homoktövis élményszüretet hirdet augusztus-szeptemberre egy Tápió-vidéki, többszörösen díjazott gazda.
-
Még könnyebb lesz a lakástakarékok felhasználása: te mit vennél belőle?
A lakástakarék megtakarítás lényegében bármilyen lakáscélra felhasználható.