2006 harmadik negyedévében a vagyonbiztosítottak közel háromötöde rendelkezett kötelező gépjármű felelősségbiztosítással. Arányuk legnagyobb a 15-29 éves korosztályban és a dél-alföldi régióban. Az adatok szerint a megkérdezetteknek csupán 7 százaléka választaná ezt a biztosítási formát az elkövetkező két évben - derül ki a Gfk Hungária legfrissebb biztosításpiaci adataiból.
2006 harmadik negyedévében a magyar lakosság 42 százaléka rendelkezett kötelező gépjármű felelősségbiztosítással és 8 százalék CASCO biztosítással. A vagyonbiztosítottak teljes aránya a lakosságon belül a harmadik negyedévben elérte a 70 százalékot, míg ugyanezen arány a személybiztosítottaknál 31, az életbiztosítottaknál 23 százalék.
Kötelező biztosítást a férfiak kötnek nagyobb arányban - 66 százalék -, a CASCO esetében kiegyenlítettebb a helyzet, a férfiak 11, a nők 12 százaléka rendelkezik ilyen biztosítással. Kötelező gépjármű felelősségbiztosítással a fiatalok, azaz a 15-29 éves korosztály 70 százaléka rendelkezett.
Ki jár jól ezzel? Újabb törvény került benyújtásra az Önkéntes Kölcsönös Biztosító Pénztárak ügyében
A társadalmi egyeztetés keretében beérkezett módosításokkal került benyújtásra az Önkéntes Kölcsönös Biztosító Pénztárakról szóló törvény.
A Wörtering matricák megkönnyítik a nyelvtanulást a tanulási nehézségekkel küzdő gyerekeknek.
A "Pisztrángok, szevasztok!" című könyv az online zaklatás és egyéb digitális veszélyek témáját járja körül, különös tekintettel a 7-12 éves korosztályra.
Balogh Petya: Ennyi lelkes, inspirált fiatalt egy helyen még nem is láttam életemben.
Nyílt homoktövis élményszüretet hirdet augusztus-szeptemberre egy Tápió-vidéki, többszörösen díjazott gazda.
-
Még könnyebb lesz a lakástakarékok felhasználása: te mit vennél belőle?
A lakástakarék megtakarítás lényegében bármilyen lakáscélra felhasználható.
-
Te mire költenéd a lakástakarékpénztári megtakarításodat?
A lakástakarék típusú öngondoskodás a piaci változások közepette is képes biztonságot adni.
-
20 éves Magyarország egyik legkedveltebb üzletlánca, a Lidl (x)
Közel 3,5 millió magyar elsőszámú választása, ha élelmiszerről van szó.