A tej és tejtermékek ára hónapról hónapra nő, amit a vásárlók már érezhetnek.
A COVID 2 éve robbant be hazánkba, váratlan helyzetekbe sodorva a vállalkozásokat és a magánszemélyeket egyaránt. Az első hullám idején ugrásszerűen megugrott a házhoz rendelt csomagok száma azok körében is, akik eddig egyáltalán nem, vagy ritkán rendeltek online.
A vidéki csomagküldés is változott a koronavírus alatt, 2020-ban a GLS Hungary 46 százalékos árbevétel-növekedést ért el, míg a Foxpost csomagforgalma 2021-ben 60 százalékkal nőtt. Bár a vidéki csomagküldések száma lassabban emelkedeett, mára ez már kiegyenlítődött.
A Hello Vidék nem csak arra kereste a választ, hogy az első járványhullám óta hogyan alakult vidéken a csomagszállítási és a csomagautomatás szolgáltatások igénybevétele, hanem arra is, hogy változnak-e majd az árak. Ezért megkeresték a GLS Hungary-t és a Foxpost Zrt-t. A különböző változások mellett többek között az árak változásáról is szó volt.
Farkas Gergely, a GLS Hungary ügyvezető igazgatója kiemelte, hogy általánosságban elmondható, hogy a piaci trendeket is figyelembe véve a GLS-nél évről évre magasabb csomagszámmal terveznek, és annak érdekében, hogy továbbra is a már megszokott szolgáltatást tudják nyújtani az ügyfelek számára, szükség van az infrastruktúránk folyamatos fejlesztésére. Ennek vannak bizonyos többletköltségei az éves működésre nézve, csakúgy, mint a gazdasági változásoknak, például az infláció és béremelések.
Bengyel Ádám, a FoxPost vezérigazgató-társalapítója is megszólalt az árakról. Mint mondta a szolgáltatásuk ára hosszú idő után, idén év elején változott, hiszen az infláció mértéke, az üzemanyag árak emelkedése, a forint gyengülése - ami kihat a bérek reál értékére - arra késztetette őket, hogy felelősen döntsenek az árakról. Ezen kívül kiemelte, hogy a 2022-től bevezetésre kerülő áraikat pedig továbbra is biztosítani tudják - fenntartható fejlődés mellett – a sokoldalú logisztikai szolgáltatásukat.
A Wörtering matricák megkönnyítik a nyelvtanulást a tanulási nehézségekkel küzdő gyerekeknek.
A "Pisztrángok, szevasztok!" című könyv az online zaklatás és egyéb digitális veszélyek témáját járja körül, különös tekintettel a 7-12 éves korosztályra.
Balogh Petya: Ennyi lelkes, inspirált fiatalt egy helyen még nem is láttam életemben.
Nyílt homoktövis élményszüretet hirdet augusztus-szeptemberre egy Tápió-vidéki, többszörösen díjazott gazda.
-
Még könnyebb lesz a lakástakarékok felhasználása: te mit vennél belőle?
A lakástakarék megtakarítás lényegében bármilyen lakáscélra felhasználható.
-
Te mire költenéd a lakástakarékpénztári megtakarításodat?
A lakástakarék típusú öngondoskodás a piaci változások közepette is képes biztonságot adni.
-
20 éves Magyarország egyik legkedveltebb üzletlánca, a Lidl (x)
Közel 3,5 millió magyar elsőszámú választása, ha élelmiszerről van szó.