A brit Tesco további árcsökkentéseket helyezett kilátásba, ami fokozza a szupermarketek közötti árversenyt.

Mától nemcsak Budapesten és környékén, hanem országszerte, a Tesco Otthonról szinte teljes lefedettségi területén elérhetőek akár aznapi kiszállítással a rendelések. A Tesco vásárlói több mint 15 ezer termék közül válogathatnak online, bevásárlásukat pedig akár már 14 óra után házhoz szállítják - áll a diszkontlánc közleményében.
Egyre többen élnek az online rendelés lehetőségével, amivel hasznos időt tudnak megtakarítani. A Tesco emiatt a közlemény szerint már több mint 15 000 különféle terméket kínál Tesco Otthonról szolgáltatásának felületén a kiszolgáló áruházban érvényes árakkal megegyező áron. A bevásárlás ezen módja pedig most kényelmesebbé vált az áruházláncnál, mivel az összekészített termékeket a szolgáltatás szinte teljes lefedettségi területén (Békéscsaba, Szolnok és Zalaegerszeg még kivétel) akár már aznap házhoz tudják szállítani.
A Tesco Otthonról jelenleg 16 megyében és több mint 2,3 millió háztartásban érhető el. Az Aznapi Kiszállítás azt jelenti, hogy a bevásárlás elküldése és a kiszállítás időpontja ugyanarra a naptári napra esik. A Tesco Otthonról vásárlói számára országszerte szinte minden körzetben akár az adott napra szóló kiszállítási idősávok is elérhetővé válnak. Amennyiben reggel 9 óráig adják le bevásárlásukat, úgy legkorábban a 14 órától elérhető szabad idősávokra kérhetik a kiszállítást. Ha pedig 13 óráig küldik el a bevásárlást, akkor a legkorábbi szabad idősávok a 18 és 22 óra közöttiek lehetnek.
Rendeléskor a vásárló azt is kiválaszthatja, hogy szeretne-e bevásárlótáskát a szállításhoz, mert alapesetben a Tesco bevásárlótáska nélkül készíti össze a rendelést. Amennyiben a vásárló az Átvételi Ponton veszi át a termékeket, viheti a saját táskáit, akárcsak személyes bevásárlásnál tenné. Ha ezt nem szeretné, kérheti, hogy papírzacskóban adják át az árucikkeket.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
A SPAR Magyarország a kiemelkedő minőség elkötelezettje (x)
A SPAR Magyarország 6 terméke már viseli a KMÉ-védjegyet, amely a minőség és a fogyasztói bizalom garanciája az élelmiszerpiacon.
Portfolio Gen Z Fest 2025


