November közepéig 700 millió palackot, üveget és dobozt váltottak vissza Magyarországon az új visszaváltási rendszerben.
Újabb szokatlan jelenséget idézett elő a koronavírus-járvány a fogyasztás ösztönzésére, miután októberben már meglepődhettek a vevők az áruházakban, ahol idén minden korábbinál hamarabb megjelent a karácsonyi termékkínálat. Az internetes boltok is versenyfutásba kezdtek a járvánnyal, és többen már ezekben a napokban megnyitják a hivatalosan november végén tartandó fekete péntek (black friday) akciós kampányt.
A pandémia első hulláma egyértelműen az internetes áruházakat emelte meg az átterelődött lakossági fogyasztással, és úgy tűnik, az év végi ünnepi bevásárlások is több termékkörben a webes boltokat futtatja majd fel. Sokan rákaptak a kényelmes vásárlásra, és az újranyitás után is megmaradt a mindennapokat könnyítő házhoz rendelés népszerűsége - írja a Magyar Nemzet.
A 2020-as év zárásaként a vírus tömeges terjedése az utolsó két hónapban megpecsételheti a bevásárlóközpontok, szaküzletek, hipermarketek, piacok, ajándékboltok máskor nagyvonalú ünnepi várakozásait. A virtuális boltlátogatás vírusmentes előnyeire építve több webkereskedő már ezekben a napokban megnyitja az idén hivatalosan november 27-re meghirdetett fekete péntek, azaz black friday akciós kampányt, 40-70 százalékos árengedménnyel kínálva néhány terméket a népszerűbb iparcikkekből.
Az iparág várakozásai szerint ugyanakkor idén is a felkereshető árusítóhelyeken bonyolódik az ünnepi forgalom java, mivel a víruskockázat ellenére sokan vásárolnak az üzletekben ajándékot, élelmiszert az ünnepekre. Egy friss piackutatás arra utal, hogy míg tavaly minden harmadik ember vásárolt fekete pénteken, idén a lakosság fele tervez élni a kedvezményekkel. A várható rohamból jut majd a klasszikus boltoknak is: a lakosság a tavalyinál nagyobb arányban tervezi a fizikai egységeket is felkeresni a black friday miatt - mutat rá a LogiNet és a Reacty Digital közös, reprezentatív felmérése.
A Wörtering matricák megkönnyítik a nyelvtanulást a tanulási nehézségekkel küzdő gyerekeknek.
A "Pisztrángok, szevasztok!" című könyv az online zaklatás és egyéb digitális veszélyek témáját járja körül, különös tekintettel a 7-12 éves korosztályra.
Balogh Petya: Ennyi lelkes, inspirált fiatalt egy helyen még nem is láttam életemben.
Nyílt homoktövis élményszüretet hirdet augusztus-szeptemberre egy Tápió-vidéki, többszörösen díjazott gazda.
-
Még könnyebb lesz a lakástakarékok felhasználása: te mit vennél belőle?
A lakástakarék megtakarítás lényegében bármilyen lakáscélra felhasználható.
-
Te mire költenéd a lakástakarékpénztári megtakarításodat?
A lakástakarék típusú öngondoskodás a piaci változások közepette is képes biztonságot adni.
-
20 éves Magyarország egyik legkedveltebb üzletlánca, a Lidl (x)
Közel 3,5 millió magyar elsőszámú választása, ha élelmiszerről van szó.